اخبار داغ

فرماندار بهارستان:

کاندیداها بدون ارائه گواهی عدم سو پیشینه هم ثبت‌نام می‌شوند/ تمام مردم در قبال انتخابات مسئول هستند

کاندیداها بدون ارائه گواهی عدم سو پیشینه هم ثبت‌نام می‌شوند/ تمام مردم در قبال انتخابات مسئول هستند
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: کاندیداهایی که موفق به اخذ گواهی عدم سو پیشینه نشده‌اند، به‌صورت موقت تا پایان مهلت ارائه گواهی ثبت‌نام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه، بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته و با توجه به بخشنامه ستاد انتخابات کشور مقرر شد تا داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که به هر دلیل موفق به اخذ گواهی عدم سو پیشینه نشده‌اند، با تکمیل فرم پیش‌بینی شده، به‌صورت موقت ثبت‌نام کنند، تا از شرکت در انتخابات بازنمانند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی با بیان این امر که ثبت‌نام داوطلبانی که گواهی عدم سو پیشینه نگرفته‌اند، در صورت عدم ارائه گواهی باطل خواهد شد، گفت: این دسته از داوطلبان باید قبل از پایان مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی، گواهی عدم سو پیشینه خود را به مسئولان ذی‌ربط ارائه کنند، تا روند ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا سال ۹۶ تکمیل شود.

,

بیژن سلیمان‌پور با توجه به آغاز زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ۳۰ اسفند ماه  ۹۵ آغاز شده و تا ۶ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد .

,

وی در ارتباط با تخلفات انتخاباتی و نحوه برخورد با آن‌ها اظهار داشت: با هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در سطح شهرستان به ویژه تبلیغات زود هنگام، به صورت جدی و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان انتخابات را یک همایش ملی دانست، و خاطرنشان کرد: تمام مردم و مسئولان در برابر برگزاری صحیح انتخابات مسئول هستیم، و زمانی که هرکسی وظایف خود را به درستی انجام دهد، این آزمون نتیجه مثبتی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه