اخبار داغ

بوشهر از نگاه مسافران نوروزی؛

مدال جاذبه گردشگری بر گردن خونگرمی مردم بوشهر/گرمای محبت مردم و امنیت بوشهر جاذبه ای برای مسافران

مدال جاذبه گردشگری بر گردن خونگرمی مردم بوشهر/گرمای محبت مردم و امنیت بوشهر جاذبه ای برای مسافران
مسافر نوروزی اظهار کرد: بوشهر نسبت به شهرهای ساحلی دیگر تمیز تر است و مردم خون گرمی دارد و امنیتش نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، عید نوروز فرصت مناسبی برای سفر در طبیعت ایران است و هر چه طبیعت بکر و زیبا باشد لذت سفر دوچندان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

در ایام نوروز به طور معمول مردم از شهرهای خود به هدف گردش، از شهر خود خارج می شوند و به شهرهای دیگر ایران و بعضا به خارج از کشور سفر می کنند، از میان شهرهای ایران بوشهر یکی از شهرهای دیدنی ایران است که در زمان عید نوروز گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

, .,

از این رو میهمانان نوروزی از سراسر ایران به جهت بازدید از جاذبه های گردشگری و دریایی که بوشهر دارد به این شهر و استان سفر می کنند.

,

بافت های قدیم بوشهر یکی از جاذبه های گردشگری است که مسافران به هنگام سفر به این شهر از بافت هایی همچون محله شیخ سعدون (محله کوتی) با ۳۰۰ سال قدمت، محله شنبدی،محله دهدشتی و همچنین بافت قدیمی، تاریخی امارت ملک، بازار قدیم، عمارت کازرونی، بوستان شغاب، منطقه تاریخی ریشهر و بازار ماهی فروشان دیدن می کنند.

, ، , د,

به همین منظور به سراغ میهمانان نوروزی رفتیم تا علت انتخاب بوشهر برای سفر نوروزی را جویا شویم که در ادامه می خوانیم.

,

, ,

یکی از مسافران سمنانی در گفتگو با سپاس اظهار کرد: طبق تعریف هایی همچون خونگرمی و تمیز بودن شهر بوشهر که شنیده بودیم به این شهر سفر کردیم و دیدیم که ساحل خلیج فارس نسبت به شهرهای دیگر بسیار تمیز تر است.

,

مسافر کرمانشاهی گفت: بوشهر بهترین نقطه از کشور ایران است چرا که مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد و از طرفی شهر و دریای تمیزی دارد و با وجود اینکه برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنم تا الان بسیار برای ما دلچسب بوده و رضایت داریم.

, مسافر کرمانشاهی گفت: بوشهر بهترین نقطه از کشور ایران است چرا که مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد و از طرفی شهر و دریای تمیزی دارد و با وجود اینکه برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنم تا الان بسیار برای ما دلچسب بوده و رضایت داریم.,

مسافری از یزد که برای چندمین بار به بوشهر سفر کرده بود اذعان کرد: ایرانگردی را دوست داریم و اکثر شهرهای ایران را رفتیم اما به عشق خلیج فارس و ماهی های جنوب است که هر سال به بوشهر سفر می کنیم چرا که بوشهر یکی از تمیزترین شهرهای ساحلی ایران است و طی این سفر از نقاط مختلف استان که بافت تاریخی دارند مانند دلوار، دیر و کنگان دیدن می کنیم.

,

مسافر شیرازی گفت: به دلیل وجود دریا و آب و هوای خوبی که بوشهر دارد به این شهر سفر می کنیم و امسال تغییرات خیلی خوبی را شاهد هستیم و از قسمت های مختلف بوشهر دیدن می کنیم، بوشهر نسبت به شهرهای ساحلی دیگر تمیز تر است و مردم خون گرمی دارد و امنیتش نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است.

, مسافر شیرازی گفت: به دلیل وجود دریا و آب و هوای خوبی که بوشهر دارد به این شهر سفر می کنیم و امسال تغییرات خیلی خوبی را شاهد هستیم و از قسمت های مختلف بوشهر دیدن می کنیم، بوشهر نسبت به شهرهای ساحلی دیگر تمیز تر است و مردم خون گرمی دارد و امنیتش نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است.,

مسافر خوزستانی اظهار کرد: دو سال متوالی به دلیل تمیز بودن ساحل و امکاناتی که دارد به بوشهر سفر می کنیم و در این سفرها از بافت های قدیم شهر و بازار سنتی دیدن می کنیم از طرفی امسال نسبت به سالهای قبل شاهد تغییراتی در برنامه نوروزی در شهر و همچنین تغییر ظاهر شهر بودیم.

,

, ,

بر اساس این گزارش مسافران و همچنین شهروندان بوشهری به نظافت اهمیت ویژه ای می دهند به همبن منظور پاکیزگی و زیبایی ایجاد شده در سطح شهر بوشهر به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران می باشد و آنچه که مسافران باید در سفرهای استانی رعایت کنند حفظ محیط زیست می باشد که در استان بوشهر به دلیل وجود دو محیط خشکی و آبی رعایت این مهم دوچندان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه