اخبار داغ

تاملی برسطح کیفی و کمّی نامزدهای احتمالی شورای اسلامی گیوی در انتخابات

تاملی برسطح کیفی و کمّی نامزدهای احتمالی شورای اسلامی گیوی در انتخابات
در آستانه انتخابات، از گوشه کنار شهر خبر می رسد که از هر دو منطقه شهر گیوی نامزد های احتمالی متشکل از نخبگان، فرهیختگان، پیشکسوتان و اکثراً جوانان برای حضور در کارزار انتخاباتی شورای شهر گیوی اعلام آمادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، کمتر از 2 ماه به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و از هم اکنون در جای جای ایران اسلامی نامزد های احتمالی خود را برای کاندیداتوری آماده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

شهر گیوی نیز همچون دیگر شهر های استان اردبیل بازار انتخاباتی داغی را شاهد بوده و با اینکه هنوز 2 ماه به زمان برگزاری انتخابات باقی مانده است کری ها و کارزار های انتخاباتی از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد.

,

شنیده های انتخاباتی شهر گیوی حاکی از آن است که تقریباً 20 نفر از افراد شاخص به عنوان نامزد های احتمالی شورای اسلامی شهر گیوی در عرصه انتخابات به رقابت خواهند پرداخت و قطعاً هر یک از این 20 نفر طرفداران و حامیان خود را داشته و به شکل قابل توجهی آرای مردمی را نیز کسب خواهند کرد.

,

این حرکت سیاسی و اجتماعی نامزد های احتمالی و طرفداران آنها بی شک پرشوری و حضور حداکثری اهالی منطقه را در پای صندوق های رای موجب خواهد شد و یقیناً اشخاص برتر طبق تعهد، تخصص و دیگر شاخصه هایی که مراجع نظارتی برای نامزد ها تدارک دیده است انتخاب و به عنوان نماینده مردم منطقه در سطح شهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

,

اما علیرغم ذکر مزایای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی 20 نامزد احتمالی شورای اسلامی شهر گیوی در اعطای شور و نشاط انتخاباتی به مردم، معایبی را نیز به وجود آورده است و آن چیزی نیست جزء کیفیت و یا کمیت حضور در انتخابات، لزوم توجه به مطالبات مردمی و ائتلاف نامزد های انتخاباتی در راستای انتخاب شخص اصلح که انتظار می رود این ارکان مهم مد نظر نامزد های احتمالی نیز باشد.

,

استقبال و حضور پرشور جوانان منطقه در ثبت نام انتخابات شورای اسلامی از دیگر شنیده های انتخاباتی در شهر گیوی است.

,

به گزارش کوثرخبر، با این شرایط چگونه می توان اوضاع انتخاباتی شورای اسلامی شهر گیوی را در راستای مدیریت شهری در حوزه های متعدد مشخص و معین کرد؛ آیا در این باب کیفیت حضور مهم است یا کمیت؟!

,

به هر حال از کاندیداها تقاضا می شود چنانچه وقت دارند و فکر می‌کنند که از تعهد و تخصص لازم برای خدمت به مردم برخوردارند، وارد عرصه انتخاباتی شوند و مردم از میان بهترین‌ها شورایی قوی‌تر، متفکر تر، متعهد تر، متخصص تر و مردمی تر انتخاب نمایند.

,

از سویی، هدف مردم انتخاب شخص لایق و کارآمد است و به هیچ وجه دید تزئینی به شوراهای اسلامی ندارند و به معنای واقعی کلمه بر لزوم شایسته گی و کارآیی شوراها در امور اعتقاد دارد، چنانچه نامزدها جزو شاخص‌ترین‌ها باشند، مردم نیز با خیال راحت امور شهری را به آنان خواهند سپرد ولی در غیر این صورت نه وسعه ای به وجود خواهد آمد و نه پیشرفتی.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه