اخبار داغ

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

آماده‌باش بیش از ۲۰ گشت حفاظتی اراضی کشاورزی قزوین در تعطیلات نوروز

آماده‌باش بیش از ۲۰ گشت حفاظتی اراضی کشاورزی قزوین در تعطیلات نوروز
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال 24 گشت‎ حفاظتی خودرویی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‎باش کامل بوده و اراضی کشاورزی و باغی استان را رصد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا افلاطونی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با یشاخص، اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۸ هزار و ۵۸۸ کیلیو متر از اراضی کشاورزی استان مورد بازرسی و گشت‌زنی اکیپ‌های حفاظت اراضی کشاورزی قرار گرفته که طی این مدت ۴۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسای و برخورد شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: این تعداد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۵۵ متر مربع بوده که دو مورد قلع و قمع شده و دو مورد دیگر اخطار توقف عملیات و صورت مجلس جهت ارجاع به مراجع قضایی صورت گرفته است .

,

افلاطونی با اشاره به این نکته که در ایام تعطیلات نوروزی عده‌ای اقدام به تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی می‌کنند؛ از مردم خواست درصورت مشاهده هر گونه تغییر کابری غیر مجاز مراتب با  سامانه ۱۳۱   امور ارضی اطلاع دهند .

,

وی تصریح کرد: در این راستا با مسئولین محترم هماهنگی لازمه به عمل آمده و با متخلفان  برخورد قانونی خواهد شد .

,

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی می‌باشد، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ و گشت‌های حفاظت اراضی آمادگی را دارد که به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل اخبار و گزارشات مردمی  را دریافت کنند .

,

افلاطونی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه ۱۳۱ دادن مشاوره به مردم است افزود: کارشناسان این سامانه با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمایی‌های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه