اخبار داغ

فرماندار بندرگز(۷):

بندرگز، آماده برگزاری انتخابات پر شور ریاست جمهوری و شوراهاست / ثبت نام تا 6 فروردین ادامه دارد

بندرگز، آماده برگزاری انتخابات پر شور ریاست جمهوری و شوراهاست / ثبت نام تا 6 فروردین ادامه دارد
فرماندار بندرگز با بیان این مطلب که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در این شهرستان فراهم شده است، افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا ششم فروردین ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر میرزایی" فرماندار بندرگز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات بخش نوکنده از نزدیک ، محل و روند ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی را بازدید و از تلاش های اعضای ستاد انتخابات در بخشداری نوکنده تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

فرماندار بندرگز در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان فراهم شده است.

,

وی افزود: برنامه ریزی برای پشتیبانی انتخابات اعم از مسائل امنیتی، مخابراتی، فناوری و مکاتبه با دستگاه ها و نهادهایی که در برگزاری همکاری می کنند انجام شده است که امیدواریم با فراهم شدن این تمهیدات شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه باشیم.

,

فرماندار بندرگز تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند آغاز شده و تا ششم فروردین ادامه دارد که در این مدت از ساعت 8 تا 16 ثبت نام در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام می گیرد.

,

همچنین، بخشدار نوکنده هم در این بازدید گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد انتخابات بخش نوکنده ارائه داد.

,

"سعید هراتی" با بیان اینکه شرط سنی لازم برای ثبت نام در انتخابات شوراها، 25 سال تمام برای متقاضیان است ، اظهار کرد: اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر از تمام صفحات آن ، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و گواهی عدم سوء پیشینه جزو مدارک لازم جهت انجام فرایند ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

,

شهرستان بندرگز با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در غرب گلستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه