اخبار داغ

شورای شهر فرصتی برای اشتغال جوانان بیکار!

شورای شهر فرصتی برای اشتغال جوانان بیکار!
جوانان به اصلاح امروزی ژیگول و دماغ عملی که فکر می کنند می توانند با استفاده از زیبایی مصنوعی چهره و انتقاد از مسئولین به شورا راه یابند فقط در این چند ماه پایانی متوجه ایرادات شهرداری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-در روزها و ماه های اخیر که به انتخابات شوراهای شهر و روستا نزدیک می شویم شاهد بروز چهره ها و شخصیت های جدید برای ورود به عرصه رقابت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

عده ای با احساس تکلیف ، عده ای با فشار فامیل و آشنایان ، عده ای دیگر با توجه به لزوم استفاده از تخصص و نهایتا عده ای برای معروفیت و خلاصه اینکه هر فردی بهانه ای برای شرکت در انتخابات دارد.

,

اما از آنجا که اکثرشان نه تخصص انجام امور را دارند و نه تجربه ای که بتوان از آن طریق آرا را به سوی خود جلب کند راهی جز باز کردن زبان انتقاد به سوی شهرداری و شورای شهر نمی بینند و فکر می کنند با انتقاد کردن و نشان دادن عکس آسفالت های خراب شده و گلهای پژمرده و کانالهای پر شده می توان سبد رای خود را پر کنند.

, .,

در شرایط فعلی که شهرداری با کمترین بودجه و کمک دولتی و بیشترین مشکلات مبلمان شهری مواجه است عملکرد خوب و راضی کننده ای برجای گذاشته است این انتقادات نه تنها کارساز نخواهد بود بلکه ممکن از است باعث ایجاد بدبینی به کاندیداهای منتقد شود.

,

جوانان به اصلاح امروزی ژیگول و دماغ عملی که فکر می کنند می توانند با استفاده از زیبایی مصنوعی چهره و انتقاد از مسئولین به شورا راه یابند فقط در این چند ماه پایانی متوجه ایرادات شهرداری شده اند.

,

احتمالا یا شهرداری تمام این چهار سال خوب بوده و تنها دو سه ماه پایانی ضعیف شده که دوستان انتقاد می کنند یا اینکه وجدان این طیف هر چهار سالی یکبار بیدار میشود.

,

عده ای که با فشار به فامیل و آشنایان و بعضا دعواهای فامیلی و قهرهای تصنعی دنبال حمایت آنان بوده و اکنون دم از فشار فامیل و آشنایان می زنند و یا آن عده که به زور آشنایان و لطف اساتید توانسته اند لیسانس آبکی بگیرند حال با احساس نیاز شهر به تخصص ویژه شان پای به عرصه گذاشته اند و با ذکر ایرادات شهرداری وعده ترمیم و بازسازی چهره شهر را می دهند.

,

توصیه ای که به این دوستان لازم است گفته شود این است که با مردم از توان و جربزه و تخصص کاربردی خود سخن بگویید نه از کاستی های شهری که در همه جا مشاهده می شود .

,

از توان خود برای آوردن بودجه و روشهای پولسازی برای شهرداری بگویید نه اینکه آنجا را آسفالت می کنم و اینجا را فضای سبز؟!.

,

اگر بودجه مناسب در اختیار باشد هیچ شهرداری بهتر از شهردار پاکدست فعلی نمی توانست شهر را اداره کند کما اینکه با همین بودجه اندک و کاملا تنها توانسته به اندازه تمام شهرداران به امور شهری گچساران سر و سامان دهد و نظام مندی خوبی بر قرار سازد.

, .,

شاید دوستانی که با هزینه بالا توانسته اند دماغ خود را عمل کنند فکر می کنند با این روش می توانند تمام شهر را مورد تعمیر قرار دهند و زیباسازی بنیادی لحاظ کنند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه