اخبار داغ

دبیر ستاد خدمات سفر سیریک:

ورود بیش از 35 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در سیریک+تصاویر

ورود بیش از 35 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در سیریک+تصاویر
نماینده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان سیریک گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی در شهرستان سیریک بیش از 35 هزار مسافر و میهمان نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان دیدن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حمزه نماینده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان سیریک  در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: بیشرین حجم و اماکن میمهانان نوروزی در شهرستان سیریک را در ساحل شنی و ماسه ای بندر کوهستک، قدمگاه شاه محمد و درختان کهنسال لور روستای پالور ، ساحل و پهنه گردشگری سیریک ، بازارچه میشی و تالاب بین المللی آذینی با درختان حرا و چندل دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود: از دیگر اماکن تفریحی و تاریخی شهرستان که مقصد مسافران و میهمان نوروزی می توان به قلعه تاریخی شاداب و سد و منظره طبیعی روستای کنارجو ، ساحل شنی و ماسه ای روستاهای کرپان ، گهردو در بخش بمانی و ساحل و پهنه گردشگری روستای کناردان ، ساحل  و معبد عشاق شهر گروگ و سد سنگی ملاتی مکران شهر سیریک  اشاره کرد.

,

این مسئول ابراز کرد: شهرستان سیریک  با جمعیت 45 هزار نفری دارای 120 کیلومتر نوار ساحلی با آب و هوای معتدل در فصل بهار  دارای مناظر طبیعی  و چشم نواز با  درختان خودرو کنار ، کرت، گهور و نخلستان های انبوه است که در 175 کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

,

 حمزه اضافه کرد: شهرستان سیریک بعلت موقعیت بکر تفریحی و گردشگری ، سواحل ماسه ای و شنی، منظره های طبیعی و موقعیت استراتژیکی و نزدیکی  با کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس و   شهرستان ها و استان های همجوار  بعنوان دروازه طلایی مکران  هر سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه