اخبار داغ

در ایام نوروز صورت می‌گیرد؛

تشرف گردگشگران خارجی به بقاع متبرکه استان قزوین+تصاویر

تشرف گردگشگران خارجی به بقاع متبرکه استان قزوین+تصاویر
در ایام نوروز گردگشگران خارجی از بقاع متبرکه استان قزوین بازدید می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفت‌وگو بارصبح قزوین از دوخت چادر ویژه گردشگران خارجی جهت ورود به امامزادگان و بقاع متبرکه در طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,  ,
 
وی اذعان کرد: در راستای حجاب اسلامی و معرفی چادر به عنوان نماد حجاب اسلامی کامل اقدام به خرید و توزیع چادر برای رعایت حجاب بازدیدکنندگان از امامزاده‌ها را از طرح‌هایی است که اقدام به خرید و دوخت ان نمودیم تا موجب صیانت از فضای معنوی اماکن دینی شویم. 
,
,
, ,

این مسئول افزود: تاکنون بالغ بر 2000 هیأت امناء –خادمین افتخاری – مدیران داخلی – روحانیان فرهنگی – ائمه جماعات و خادمین رسمی تماما در خدمت مسافران نوروزی و گردشگران در این ایام بودند، هستند تا این عزیزان بتوانند از فضای لازم و موجود این اماکن متبرکه به نحو احسن بهره برداری کنند. 
,
,
, ,

وی از حضور چشمگیر مردم و مسافران و زائران در لحظه تحویل سال نو در جوار امامزادگان و شرکت در طرح آرامش بهاری تقدیر کرد و گفت: تا به امروز تعداد 500 نفر مسافر از 50 زائر سرا و سوئیت موجود در امامزادگان استان استفاده کردند.
,
,
, ,

عادل ابراز کرد: بیش از 400 چادر آماده و در سطح امامزادگان استان توزیع شده است که از این تعداد 200 عدد آن ویژه گردشگران و توریست‌های خارجی با شکل و شمایل جدید و اسلامی و جذاب طراحی و دوخت شده است و در سطح امامزادگان شاخص و میراثی که قابلیت جذب گردشگر خارجی را دارا هستند، توزیع شده است. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه