اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

مدیریت ناصحیح برخی مدیران موجب عدم توسعه اقتصادی کشور شده است/استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور شرط رسیدن به اقتصاد مقاومتی/صادرات یکی از عوامل شکستن رکود است

مدیریت ناصحیح برخی مدیران موجب عدم توسعه اقتصادی کشور شده است/استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور شرط رسیدن به اقتصاد مقاومتی/صادرات یکی از عوامل شکستن رکود است
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  آرمان کرمان ؛ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,  آرمان کرمان,

 

,

امام جمعه موقت کرمان:مدیریت ناصحیح برخی مدیران موجب عدم توسعه اقتصادی کشور شده است

, امام جمعه موقت کرمان:مدیریت ناصحیح برخی مدیران موجب عدم توسعه اقتصادی کشور شده است,

 

,

 

,

حجت‌الاسلام محمد صباحی امروز در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار‌ داشت: دلبستگی و علاقه به دنیا انسان را از یاد مرگ و خدا باز می‌دارد.

,

وی با اشاره به نامه حضرت علی‌(ع) در خطبه 101 نهج‌البلاغه افزود: حضرت در این خطبه به فرزندش امام حسن مجتبی‌(ع) می‌فرماید که فرزندم بسیار به یاد مرگ باش، چرا که یاد مرگ انسان را به عمل نیک وادار می‌کند.

,

امام جمعه موقت کرمان با تبریک فرا رسیدن سال نو با بیان اینکه از خداوند بخواهیم تا احسن‌الحال شامل حال همه ما شود گفت: منظور از دنیا و دلبستگی به آن تنها یک کره خاکی نیست، بلکه دنیا یک تفکر کلی است و بعضی از انسانها یک تسبیح و یا یک خودرو تمام دنیایشان می‌شود و همین آنها را از یاد خدا غافل می‌کند.

,

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال نو تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چند سالی است که بنا به ضرورت کشور شعار سال را با عناوین اقتصادی نامگذاری می‌کنند و مردم و مسئولان اگر در این مسیر حرکت کنند، قطعا آینده خوبی در مسیر است.

,

صباحی با بیان اینکه استقلال و ترک وابستگی از شعارهای مهم و اساسی انقلابیون در ابتدای انقلاب بود گفت: اهداف انقلاب در بخش اقتصادی به خوبی پیش نرفته و دلایل زیادی هم دارد.

,

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی بر کشور افزود: بسیاری از توان کشور در این جنگ از دست رفت و هزینه‌های زیادی برای ساخت مجدد کشور متحمل شدیم.

,

امام جمعه موقت کرمان مدیریت ناصحیح بعضی از مدیران را از دیگر عوامل عدم توسعه اقتصادی در کشور دانست و خاطر‌نشان کرد: با مدیریت ناصحیح هم بسیاری از منابع و ظرفیت‌های کشور از بین رفته است.

,

وی با بیان اینکه در بحث پیشرفت اقتصادی ظرفیت دانشگاهیان به خوبی به‌کار گرفته نشده است گفت: متاسفانه همه در کشور خودشان را کارشناس می‌دانند و این یک ضعف بزرگ است و اگر می‌خواهیم به توسعه برسیم باید از ظرفیت علم و دانش دانشگاهیان استفاده شود.

,

صباحی با اشاره به اینکه اشتغال معنایش فقط کار دولتی نیست افزود: اشتغال دولتی فساد و ویرانی می‌آورد و تجربه این موضوع را ثابت کرده است.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در مشهد مقدس به بحث انتخابات پیش روی کشور نیز اشاره کردند که بسیار مهم و سنجیده و به‌موقع بود، اظهار‌ داشت: هر دعایی که می‌خواهیم بکنیم برای سلامتی رهبر باشد که با درایت کشور را اداره کرده و ما را از مخاطرات پیش روی انقلاب هشدار می‌دهد.

,

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: ایشان در سخنان خود فرمودند که هیچ دخالتی در انتخابات ندارم اما اگر کسانی بخواهند در مقابل رای مردم ایستادگی کنند، جلوی آنها می‌ایستم.

,

وی با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 در کشور افزود: رای مردم در انتخابات ارزش خون انسان‌ها را دارد و کسی حق نادیده گرفتن رای مردم را ندارد.

,

امام جمعه سیرجان:استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور شرط رسیدن به اقتصاد مقاومتی/ کشتار مردم بی‌دفاع یمن روسیاهی آمریکا و آل سعود را به یادگار خواهد گذاشت

, امام جمعه سیرجان:استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور شرط رسیدن به اقتصاد مقاومتی/ کشتار مردم بی‌دفاع یمن روسیاهی آمریکا و آل سعود را به یادگار خواهد گذاشت,

حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در طول سال گذشته نقاط قوت و پیشرفت‌ها را مخفی نگه می‌داشتند و کمبودها را بزرگنمایی کرده و اعلام می‌کردند تا حتی بتوانند ضربه تبلیغاتی خود را داشته باشند .

,

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک سال جدید و نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال گفت: استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور، عمل به صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف، داشتن نیروهای جوان و متعهد در کشور، منابع طبیعی خدادادی با ظرفیت‌های بالا و نظارت بر امور در همه جوانب آینده روشن این کشور در تولید و اشتغال و رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

,

وی سال گذشته را سالی خوب در در مبحث فرهنگی عنوان کرد و افزود: دو شاخصه فرهنگی خیلی مهم بود که جلوه‌نمایی مناسبی داشت یکی پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی که در ۲۲ بهمن خود را نشان داد و دیگری پایبندی مردم به مسائل دینی و عبادی که در راهپیمایی روز اربعین در عراق خود را نشان داد و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

,

حیدری به هشدار جامعه جهانی در مورد احتمال وقوع قحطی در یمن اشاره واظهار کرد: امروز همین سازمان‌های بین‌المللی پاسخگوی جنایات در یمن، سوریه، عراق و بحرین باشند که حکام آل سعود با حمایت آمریکا از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نکردند و کشتار مردم بی‌دفاع یمن در تاریخ روسیاهی آمریکا و آل سعود را به یادگار خواهد گذاشت.

,

وی بر حضور افراد توانمند در انتخابات شوراها تاکید کرد و بیان داشت: کسانی که وارد گود خدمت به مردم می‌شوند باید با توکل بر خدا فقط کمر همت را برای خدمت به مردم و جامعه ببندند و به پیشرفت نظام اسلامی فکر کنند .

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران در ریگان:برخی در انتخابات شعار می دهند و از دروغ گفتن هم ابایی ندارند

, رئیس دادگاه انقلاب تهران در ریگان:برخی در انتخابات شعار می دهند و از دروغ گفتن هم ابایی ندارند,

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در اولین خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت: ما باور داریم انقلاب اسلامی ایران انقلاب الهی است.

,

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:در انقلاب پیامبر اکرم (ص) بعضی ها نفهمیدند که انقلاب پیامبر(ص) چه شد ،کی پیامبر آمد و این افراد بیچاره و بدبخت بودند تا اینکه از دنیا رفتند.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد:در انقلاب ماهم بعضی ها بدبخت و بیچاره اند و نمی فهمند انقلاب یعنی چی و خوشا به سعادت آنها که انقلاب پیامبر (ص) را درک کردند و خوشا به سعادت انهایی که این انقلاب عظیم الهی را هم درک کردند و دلسوز این انقلاب هستند و بدون تردید این انقلاب بستر ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

,

وی افزود:انقلاب که گناهی ندارد که چند نفر مسئول یا چند نفر آدم در درون این انقلاب کوتاهی می کنند ومرتکب تخلف میشوند و تلاش نکنند برای بر طرف کردن مشکلات مردم انقلاب چه گناهی کرده است؟

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مشکلات مردم مطلع هستند ،افزود: رهبری تلخی کام را احساس می کنند و میداند که مردم چه میکشند و نگرانی مردم را درک می کنند.گرانی،بیکاری ، آسیب های اجتماعی ،تبعیض ها و نابرابری ها این ها مردم را اذیت می کند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین ما باید تلاش بکنند ،تصریح کرد:مقام معظم رهبری در بحث شعارامسال فرمودند، اقتصاد مقاومتی یک موضوع کلی است و رهبری وارد جزئیات آن شدند تولید و اشتغال که مطالبه مردم و از مسئولین انتظار است این کار به خوبی صورت گیرد.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی تاکید کرد:مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و معنا ندارد در کشور ما مصرف تولیدات خارجی داشته باشیم و مردم به دنبال مصرف تولیدات داخلی بروند، دنبال مصرف کالاهای خارجی رفتند یعنی ادامه بیکاری یعنی ادامه مشکلات اقتصادی توانمدی های زیادی در کشور ما وجود دارد اما خود ما گاهی غفلت می کنیم.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد:بعضی ها می آیند در انتخابات شعار می دهند و از دروغ گفتن هم ابایی ندارند و به دروغ شعار و وعده می دهد.

,

غضنفرآبادی گفت:تمام مستکبران جهان به دنبال این بودند در دوران جنگ تحمیلی ایران را به زانو در بیاورند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند چرا که جوانان ما کار را به دست گرفته بودند ،چون جوانان نقش آفرینی می کردند.

,

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:باید به جوانان اعتماد و کمک کرد و باید به این جوانان فرصت داد و همین جوانان هستند که در آینده باید این انقلاب را حفظ و مسئولین آینده این کشور باشند .

,

وی افزود:مسئولین تلاش و همت بکنند و شعار ها را باید بزارید کنار همه هم دل شویم والله جوان نیاز به اشتغال دارد.

,

غضنفرآبادی خاطر نشان کرد:مردم حضور پررنگ همانند سال های گذشته در انتخابات پیش رو داشته باشند و با این حضور باشکوه پوزه دشمن را به خاک بمالند.

,

وی در پایان گفت:سال ۸۸ بعضی ها خیلی بد کردند که امروز معروف اند به فتنه گران یا حامیان فتنه، برخی از این افراد اگر خودشان را با آب زمزم هم بشورند پاک نمی شوند چون خیانت کردند به این مردم و ما در صدر قدرت بودیم اینها باعث شدند دشمن گستاخ و امیدوار شود.

,

 

,

امام جمعه موقت آسمینون منوجان:مطالبه مردم و رهبرى از مسؤولان تمرکز بر تولید و اشتغال است

, امام جمعه موقت آسمینون منوجان:مطالبه مردم و رهبرى از مسؤولان تمرکز بر تولید و اشتغال است,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین حسن سالاری  در خطبه های نماز جمعه بخش آسمینون با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: نامگذارى سال جدید به ‏عنوان سال اقتصاد مقاومتى و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامى بر تولید و اشتغال نشان دهنده ‏ى آن است که در کنار برخى کارهاى خوب صورت‏ گرفته، هنوز اقدام شایسته و عمل لازم در باب اقتصاد مقاومتى از سوى مسؤولان کشور انجام نشده است و نیز مشکل اصلى و مطالبه‏ ى اصلى رهبرى و مردم از مسؤولان کشور تمرکز بر تولید و اشتغال است.
خطیب موقت جمعه آسمینون در ادامه ،افزود: مطالبه مردم و رهبرى از مسؤولان تمرکز بر تولید و اشتغال است و اقتصاد؛ اولویت اول کشور و کلید اصلى حل مشکلات است و واگذاری کار به مدیران کارآمد،انقلابی و پرتحرک لازمه حرکت به جلو است .
سالاری بیان کرد: اگر بخواهیم بخش مهم دیگرى از پیام رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم باید بر این بخش از پیام ایشان تأکید کنیم که رهبر معظم انقلاب از تلخ کامى مردم به‏ ویژه طبقه ضعیف جامعه صحبت کردند و خاطرنشان کردند که ایشان به‏ عنوان رهبر این جامعه از تلخ کامى طبقات ضعیف جامعه باخبر هستند و آن‏را با تمام وجود حس مى‏کنند.
خطیب موقت جمعه آسمینون  خاطر نشان کرد: در بخش جمع آوری زکات در سطح شهرستان کارهای خوبی شکل گرفته است که همچنان نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر مردم را دارد.

,
,
,
,

 

,

 

,

امام جمعه رودبار جنوب:صادرات یکی از عوامل شکستن رکود است/بیکاری با اهمیت دادن به تولیدات داخلی رفع می شود

, امام جمعه رودبار جنوب:صادرات یکی از عوامل شکستن رکود است/بیکاری با اهمیت دادن به تولیدات داخلی رفع می شود,

 

,

حجت السلام و المسلمین  عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز اظهار داشت؛ وظیفه ما در برابر نعمت های الهی خصوصا نزول  رحمت شکرگزاری است ،زیرا پس از بیست سال خشکسالی متمادی ما شاهد رحمت واسعه خداوند و نزول باران می باشیم.
امام جمعه رودبار ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دین اسلام مرتب بر اقتصاد تاکید دارد که و امروز تنها راه خروج از بن بست های اقتصادی کار و فعالیت مرتب و مدون است.
گروهی افزود: از آنجا که نیاز کشور به اقتصاد پویا دررفع مشکل معیشت مردم، عملکرد ضعیف مسئولین کشور در تحقق شعار سال ۹۵،و اضاف بر این دشمن ایران اسلامی ضعف کشور را در اقتصاد می داند امسال حضرت آقا مجددا سال را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرد.
خطیب جمعه شهر رودبار بیان داشت: اقتصادی توانمند است که مبتنی بر تولید و اشتغال حداکثری باشد ، واین مهم زمانی میسر خواهد بود که مدیران جامعه ما کارآمد ، جهادی و دلسوز باشند.
وی خاطر نشان کرد : رکود جامعه ما زمانی شکسته خواهد شد که اقتصاد مردمی و فعالیت  در بخش خصوصی چشمگیر و بیش از پیش باشد.
گروهی ضمن بیان اهمیت صادرات در اقتصاد کشور گفت: در سنوات گذشته هر زمان بخش صادرات اقتصاد ما فعال بوده است ، کشاورزان ما متضرر نشده و محصولات کشاورزی خود را با قیمت خوبی به فروش رسانده اند لذا صادرات را می توان یکی از عوامل شکستن رکود دانست.
امام جمعه شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: یکی دیگر از عوامل ضعف اقتصاد جامعه را وجود قوانین دست و پاگیری خواند که مانع از حضور فعالانه و علاقه مندانه بخش خصوصی می شوند یکی از نمونه های بارز آن در شهرستان رودبارجنوب، بحث قطره ای کردن زمین های کشاورزی مردم است،که مانع از فعالیت بخش عمده‌ای از کشاورزان شده است.
گروهی در ادامه ضمن اشاره به واردات بی رویه بعضی از کالاهای غیر ضروری گفت:  بیکاری ،تورم و رکود زمانی پدید خواهد آمد که به تولید داخل اهمیت نداده شود که نا کارآمدی بعضی از مدیران به پای نظام نوشته می شود.
خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موردانتظار رهبر انقلاب می باشد و ایشان  هیچ زمان  در انتخاباتها دخالت ننموده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب خاطر نشان کرد: عشایری که در منطقه جازموریان  گرفتار سیلاب شده اند ان شاءالله با بسیج حلال احمر و مسئولین شهرستان به زودی نجات خواهند یافت.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه