اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز ؛

روند ثبت نام کاندیداهای شورای استان البرز در کمال آرامش پیش می رود/ شاهد افزایش ۸ درصدی تردد نوروزی هستیم

روند ثبت نام کاندیداهای شورای استان البرز در کمال آرامش پیش می رود/ شاهد افزایش ۸ درصدی تردد نوروزی هستیم
سردار کامرانی صالح گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از سراسر استان البرز برای انتخابات شورای اسلامی شهر کاندید شده اند و تا این لحظه هیچگونه مشکل خاصی در روند ثبت نام ها به وجود نیامده و کار خوب و با سهولت در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ فرمانده انتظامی استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال جدید از روند خوب و بدون مشکل ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از 1500 نفر از سراسر استان البرز برای شرکت در انتخابات عضو شده اند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,


وی افزود: این افراد که برای انتخابات شورای اسلامی در حوزه های شهری و روستایی حضور پیدا کرده اند، ثبت نام خود را از نیروی انتظامی و استعلامات لازم آغاز می نمایند و این مسیر تا رسیدن آنها به فرمانداری در کمال آرامش و سهولت در حال انجام است و این نشان دهنده وضعیت امن استان البرز است.

 فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سال جدید شاهد افزایش 8 درصدی تردد مسافرین نوروزی نسبت به مدت مشابه هستیم و پلیس استان البرز با توجه به این مسئله تمام تلاش خود را برای عبور و مروری بدون مشکل برای همه هموطنان انجام داده است که طبق نظر سنجی های مردمی انجام شده، بیش از 75 درصد عملکرد پلیس در تمامی بخشها مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: از امروز نیز دور دوم برنامه ریزی ها و تمدهیدات پلیس برای راحتی شهروندان و مسافران آغاز شده است و در این راستا از همه مردم چه ساکنین و چه مسافرین میخواهیم با تأمل، صبر و حوصله ضوابط رانندگی و قوانین را رعایت کرده و نسبت به تأمین امنیت منازل و خودروهای خود حساس باشند.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری یک باند سزقت 8 نفره با 20 فقره سرقت، کشف 450 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع این مواد و همچنین باند قاچاق تلویزیون چینی با مارک ترک از جمله توفیقات پلیس استان البرز بوده است.

این مسئول در پایان افزود: پلیس استان البرز با بکارگیری 700 واحد گشتی هم در حوزه انتظامی و هم راهور تلاش میکند تا نوروزی بدون مشکل داشته باشم که کاهش 18 درصدی تصادفات و فوتی های تصادفی نشان دهنده تلاش مأموران خدوم پلیس است.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه