اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه خبر داد:

پذیرش یک هزارو ۸۴۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان بندرلنگه

پذیرش یک هزارو  ۸۴۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان بندرلنگه
مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: یک هزاو 845نفر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بندرلنگه از 28 اسفند ماه سال گذشته تا چهارمین روز از تعطیلات نوروزی پذیرش شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مـــرواریـــد نیـــوز:ایرج صوغانی مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: از ابتدای فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان بندرلنگه تا چهارمین روز از تعطیلات نوروزی یک هزارو ۸۴۵ نفرازمهمانان نوروزی درقالب ۳۲۷ خانوار پذیرش شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مـــرواریـــد نیـــوز:,

وی افزود: بخشی از مسافران نوروزی پس از ورود وبازدید از مناظر دیدنی این شهرستان به سمت بندرآفتاب وجزیره ی زیبای کیش عزیمت می کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه تصریح کرد: طبق پیش بینی های به عمل آمده، امسال بدلیل شرایط آب و هوایی مناسب در جنوب کشور، سفرهای نوروزی از آمار بالاتری نسبت به سال‌های گذشته تخمین زده می شد و این امر باعث گردید تا کلیه تدابیر اندیشیده شود تا در کمیت و کیفیت پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی نوروزی بصورت ویژه برنامه‌ریزی شود.

,

صوغانی تصریح کرد:اسکان و استقرا مهمانان نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز گردید و تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

,

این مسئول در پایان یادآور شد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری هوا وشرایط جوی و احتمال بارندگی و مواج بودن دریا در روزهای آینده، میزبان مسافرین بیشتری در ستاد اسکان خواهیم بود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه