اخبار داغ

مسئولین در سال جدید فقط شعار سرخرمنی ندهند

مردم منطقه میانکوه آب سالم می خواهند نه گزارش هزینه برای آب چاه!

مردم منطقه میانکوه آب سالم می خواهند نه گزارش هزینه برای آب چاه!
مردم منطقه میانکوه شهرستان اردل از اینکه چند سالی نشتی لوله انتقال نفت باعث آلودگی آب شرب و محیط زیست این منطقه شد گلایه مندند و از مسئولین خواستند که دیگر نظاره گر این مشکل نباشند و برای حل آن چاره ای بجویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، مردم منطقه میانکوه شهرستان اردل با ارسال پیامی به پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه در خصوص مشکلات آب میانکوه  از مسئولین خواستند در سال جدید شعار سرخرمنی ندهند چرا که با شعار مشکل این منطقه حل نخواهد شد متن کامل پیام به شرح زیر است:

(استمداد از مسئولین بخش میانکوه، شهرستان اردل، استان چهارمحال و بختیاری و نمایندگان استان در مجلس در خصوص حل مشکل آب میانکوه)
قابل توجه مسئولین محترم بخش، شهرستان، استان و نماینده محترم مجلس:
انتقال آب از کوهرنگ به یزد 599 کیلومتر انتقال آب از بهشت‌آباد اردل به اصفهان 179 کیلومتر و یکی از برنامه های حفر تونل محیرالعقول جهت انتقال آن.
انتقال آب از بن به سفیددشت بروجن 60 کیلومتر انتقال آب از رودخانه خرسان لردگان به رفسنجان کرمان با هزینه های... و هزاران پروژه انتقال آب بین حوزه ای در کشور با هزینه های سر به آسمان اما: فاصله ی انتقال آب از شلیل یا کارون ۴ به سرخون 7 کیلومتر فاصله ی انتقال آب از لندی به سرخون 10 کیلومتر!!! هزینه های صورت گرفته برای مطالعات حفاری چاه های بدون نتیجه توسط شرکت نفت برای کشف!! آب جایگزین آب سرخون بیش از ... میلیارد تومان!!!
مسئولین عزیز:
در آستانه سال ۱۳۹۶  مردم میانکوه آب سالم می خواهند نه گزارش هزینه برای آب چاه!
 مسئولان محترم شرکت نفت:
حریم لوله در بخش میانکوه خودش زیباست، لطفا پول های بی زبان را در راه نجات و زیباسازی مردم نفتمالی شده میانکوه صرف نمائید.
ما یک تامین آب ساده و کم هزینه برای حداقل نیاز انسانی مان می خواهیم.
هزینه این تامین آب در میان هزینه های دیگر سوزن است در انبار کاه، راه حلش اگر اراده ای باشد خیلی سخت نیست، بودجه تریلیاردی نمی خواهد، مطالعات چندساله نمی خواهد.
فقط و فقط کمی همت می خواهد و دلسوزی مشکل آب میانکوه عنقریب یک دهه ای می شود.

جان کلام:
ای که دستت میرسد کاری بکن

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه