اخبار داغ

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان خبر داد

اعزام 250 دانشجو جهت خدمت رسانی به مناطق محروم

اعزام 250 دانشجو  جهت خدمت رسانی به مناطق محروم
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان گفت: نوروز امسال ۲۵۰ دانشجو از دانشگاه های استان قزوین به مناطق محروم جهت خدمت رسانی اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری دانشجویان قزوین”کیوسنا”، سید محمد رضا بحرانی مسئول معاونت جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دانشجویان قزوین گفت: نوروز امسال ۲۵۰ دانشجو از دانشگاه های استان قزوین به مناطق محروم جهت خدمت رسانی اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانشجویان قزوین”کیوسنا”,

 

,

ایشان همچنین به عرصه های فعالیت دانشجویان اشاره کرد و  گفت: این دانشجویان  در عرصه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی و اقتصاد مقاومتی در مناطق طارم، آوج و الموت مشغول به خدمت رسانی هستند.

,

 

,

وی افزود، در حال حاضر دانشجویان دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) در روستای اردک از توابع طارم در عرصه عمرانی مشغول هستند که پروژه ابرسانی به این روستا را درمتراژ سیصد متر لوله گذاری انجام میدهند.

,

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در روستا های محمد ده، پلنگه و اردک از بخش طارم به هزار نفر از اهالی این روستا ها در عرصه های پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی و بهداشت محیط خدمت رسانی میکنند.

,

دانشگاه های غیر انتفاهی و آزاد قزوین نیز در منطقه الموت و در روستای سفید آب در عرصه عمرانی با پروژه ساخت خانه محروم فعالیت جهادی خود را انجام میدهند.

,

 

,

بحرانی در ادامه صحبت های خود گفت: ما در این عرصه ها از سه روحانی با تجربه نیز جهت امور دینی و فرهنگی نیز بهره میبریم.

,

 

,

گفتنی است این اردو ها از سوم فرودین نود وشش شروع و تا سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه