اخبار داغ

مسوول نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سپیدان:

سپیدان میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی

سپیدان میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی
شهرستان سپیدان ، نگین سر سبزفارس با مناظر دل انگیز و مواهب طبیعی کم نظیر به روی میهمانان نوروزی آغوش گشوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سپیدان با اعلام آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: این شهرستان، فرش سبز طبیعت را مهیای قدوم تمامی هموطنان نموده و در این راستا ویژه برنامه های نوروزی خاصی تدارک دیده شده است.

پولاد ادامه داد: یکی از جاذبه های اصلی این شهرستان در این فصل ˈپیست اسکی پولادکف وتربیت بدنیˈ است که با امکانات قابل توجهی آماده استقبال ازمسافران نوروزی می باشد و دارای تله کابینی است که از نظر طول مسیر رتبه دوم را در کشور دارا می باشد و این ویژگی در کنار وجود هتل چهارستاره ممتاز در این شهرستان باعث می شود که همه ساله، مسابقات بین المللی دراین پیست برگزار شود.

مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سپیدان افزود: همچنین بلندترین آبشارخاورمیانه درروستای مارگون با مناظری کاملا استثنایی قرار دارد که شاخصه اصلی این آبشار این است که دربالای آن هیچ رودی جاری نیست وتمامی آب آبشار از دل سنگ و بصورت چشمه و پرتابی از ارتفاعی حدود100متربه دره ای زیبا می ریزد و با تجهیز و نظارت منازل استیجاری در این روستای زیبا، آماده استقبال ازهموطنان عزیز هستیم.

پولاد با اشاره به برنامه های متنوع و جالب فرهنگی تدارک دیده شده در این شهرستان برای مسافران نوروزی بیان کرد: مراسم تحویل سال نو با گرامی داشت یاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( س ) با اقامه نماز و گلباران قبور پاک شهدای شهرستان و با حضور تنی چند از مسولان و مردم شهراردکان درگلزارشهدای این شهرستان برگزار شد .

مسوول  نمایندگی میراث فرهنگی سپیدان افزود : تابلوهایی با عنوانˈ آیا می دانید؟ ˈ که درآن اطلاعات مربوط به مفاخر شهرستان و جاذبه های گردشگری شهرستان سپیدان درج گردیده دربولوار ورودی جهت آشنایی مسافران نصب گردیده است.
 وی افزود: اماکن اقامتی جهت اسکان مسافران در این شهرستان از قبل تدارک دیده شده و چهارکمپ استقبال و بدرقه ازمسافران نوروزی نیز درورودی وخروجی های شهر مستقر شده که با اهدای گل وپذیرایی چای کوهی وگیاهان دارویی و بسته های فرهنگی شامل حلوا سیاه (سوغات مشهورسپیدان) و بروشور و کتابچه ای مفید به عنوان فرهنگ شهروندی ودیگر اطلاعات گردشگری واقلام فرهنگی رسم میزبانی رابا لباس محلی شهرستان به جا آورده ودرخروجی های شهرستان هم کمپ های انتظامی وشهرداری ها اطلاعات لازم سفر را با دعای سفر به میهمانان خودعرضه می دارند.
پولاد در پایان خاطر نشان کرد: با فعال سازی دفتراطلاع رسانی گردشگری درشهرستان سپیدان وارایه اقلام فرهنگی ونقشه وبروشور ،مسافران، سفرراحت تر وامن تری را تجربه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه