اخبار داغ

مدیرکمیته امدادشهرستان سرایان خبرداد

توزیع 153دستگاه بخاری در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان سرایان

توزیع 153دستگاه بخاری در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان  سرایان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرایان از توزیع 153بخاری بین مددجویان کمیته امداد سرایان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین اربابی مدیرکمیته امداد شهرستان سرایان درگفتگوبا سرایان بیدار، گفت: ارائه خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی وضعیت مددجویان انجام می شود. توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی در بین مددجویان بخشی از اقدامات کمیته امداد این شهرستان در راستای برطرف نمودن مشکلات این خانواده ها است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

وی افزود : همه ساله کمیته امداد در اوایل فصل سرما نیازهای اساسی خانواده های نیازمند را بررسی و مرتفع می سازد. برای تهیه این وسایل گرمایشی  قریب به 260میلیون ریال هزینه شده است.

,

مدیرکمیته امدادسرایان اظهارکرد: این مبلغ از محل کمک های مردمی و اعتبارات کمیته امداد پرداخت شده است.

,

اربابی گفت : با توجه به توسعه گاز رسانی به روستای های نرم،کریمو ، مصعبی ،نوده ،دره پر این شهرستان، نیازهای خانواده های تحت حمایت به بخاری های گازی و وسایل گاز سوز بیشتر شده است.

,

وی خاطرنشان ساخت: نیکوکاران می توانند علاوه بر کمک های نقدی ، لوازم خانگی مانند آبگرم کن، بخاری گازی، اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی استاندارد را به خانواده های نیازمند واجد شرایط اهدا نمایند. وی حمایت خیران و مردم نوع ‌دوست را در کمک ‌رسانی به نیازمندان موثر دانست و افزود: کمک های این عزیزان نقش به سزایی در ارائه خدمت به نیازمندان دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه