اخبار داغ

از سوم تا سیزده فروردین

جنگ شادی اسلامی "پیام‌آسمانی" در دلوار برگزار می شود+ تصاویر

جنگ شادی اسلامی "پیام‌آسمانی" در دلوار برگزار می شود+ تصاویر
جشنواره و نمایشگاه پیام‌آسمانی با ۲۵ ایستگاه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در ساحل دلوار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ، حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه این جشنواره متناسب با طیف‌های مختلف سنی برگزار شده است، ادامه داد: جشنواره از سوم فرودین‌ماه و نمایشگاه از ششم فرودین‌ماه آغاز شده است و تا ۱۳ فرودین ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از روش‌های نوین برای ترویج مبانی و فرهنگ اسلامی، اضافه کرد: این جشنواره نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساحل دلوار برگزار شده است.

,

امام جمعه دلوار ابراز کرد: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برنامه جنگ شادی نیز با محتوای جذاب و تاثیرگذار برگزار می‌شود و در قالب سوالات و مسابقات هر شب جوایز و هدایای متعددی از بانک جوایز هدیه آسمانی به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

,

گفتنی است این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام زاهددوست امام جمعه دلوار، عادل دهدشتی فرماندار تنگستان و سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در پارک شهر دلوار افتتاح شد.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه