اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

گره زدن مسائل اقتصادی کشور به برجام یک اشتباه بزرگ بود/ استفاده از ظرفیت های زنان و اشتغال خانگی گامی موثر در اقتصاد مقاومتی است

گره زدن مسائل اقتصادی کشور به برجام یک اشتباه بزرگ بود/ استفاده از ظرفیت های زنان و اشتغال خانگی گامی موثر در اقتصاد مقاومتی است
رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: متاسفانه نگاه مسئولین به بیرون بیش از نگاه به داخل کشور بوده است، این که تمام مسائل را گره به برجام بزنیم و منتظر باشیم تا پیامدهای برجام اقتصاد ما را نجات دهد یک اشتباه بزرگ بود که اتفاق افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه  زنان کشور در گفتگو با زنان کویر ، در رابطه با لزوم تاکید اقتصاد مقاوممتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اهمیت بحث اقتصادی در کلام رهبر انقلاب از آنجا نشات می گیرد تا در مسائل اقتصادی روی پای خود بایستیم و با برنامه ریزی دقیق از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم تا جنگ نابرابر اقتصادی که استکبار جهانی علیه ما به راه انداخته پیروز میدان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان کویر, زنان کویر,

اصلانی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری به دلیل استفاده از داشته های موجود در کشور است ، از جمله  منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، فکر و اندیشه و نیروی اقتصادی خلاق که اگر به خوبی پیوند بخورند و مدیریت شوند می توان اشتغال ایجاد کرد و از منابع و ظرفیت های خود به نحوه احسنت بهره برداری کنیم.

,

وی تصریح کرد: با موفقیت در اقتصاد مقاومتی می توانیم الگوی مناسبی را به دنیا عرضه کنیم چرا که انقلاب اسلامی یک دایره ی محدود نیست که در خود بماند بلکه اگر قرار است یک الگوی تمام عیار حکومت اسلامی برای دنیا باشد حتما باید در اقتصاد پایه های محکمی داشته باشد.

,

رئیس بسیج جامعه ی زنان کشور ابراز کرد: باید دانست که برای استحکام پایه های اقتصاد باید از ظرفیت های داخلی و کنونی استفاده و مدیریت اقتصادی را تقویت کرده و از نیروهای خلاق در اقتصاد بهره ببریم تا بتوان در اقتصاد رشد پیدا کرد.

,

اصلانی با اشاره به این که در بحث تولید داخلی باید در بالا بردن کیفیت محصولات داخلی تلاش کرد، بیان داشت:در این مسیر چند گام اساسی باید برداشت از جمله  شناسایی ظرفیت های داخلی، برنامه ریزی گام به گام برای استفاده از ظرفیت ها ، نگاه به آینده تا بتوان رشد تولید اقتصادی را بالا ببریم، استفاده از جوانان، شرکت های دانش بنیان و کمک به مردم و جوانان تا شرکت های دانش بنیان افزایش یابند.

,

وی با بیان این که اشتغال خانگی و افزایش تولیدات خانگی به اقتصاد مقاومتی کمک شایانی خواهد کرد، توضیح داد: در بحث اشتغال خانگی، استفاده از ظرفیت های زنان برای بالا بردن اشتغال بسیار حائز اهمیت است، اگر زنان آموزش ببینند و در جهت بهره وری و استفاده ی بهینه از انرژی و امکانات توانمند شوند به عنوان مادر و محور خانواده می  توانند در بحث اقتصاد کمک شایانی کنند.

,

اصلانی در خصوص عملکرد مسئولین در رابطه با اقتصاد مقاومتی و توجه به این امر مهم گفت: متاسفانه نگاه مسئولین به بیرون بیش از نگاه به داخل بوده است، این که تمام مسائل را گره زنیم به برجام و منتظر باشیم تا پیامدهای برجام اقتصاد ما را نجات دهد یک اشتباه بزرگ بود که اتفاق افتاد.

,

رئیس بسیج جامعه ی زنان کشور تاکید کرد: اگر مسئولین در این چند وقت اخیر به داخل توجه می کردند و اقتصاد مقاومتی را پی گیر بودند کشور در مسائل اقتصادی گشایش بیشتری داشت تا نگاه به بیرون متاسفانه نگاه مسئولین به بیرون بوده تا ظرفیت های داخلی کشور.

,

وی در پایان گفت: در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و دشمن تمام قد در برابر ما ایستاده است راهکار اساسی برای این مقابله، اقتصاد مقاومتی است بدین معنا که از ظرفیت ها و امکانات موجود در کشور بهینه استفاده کنیم.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه