اخبار داغ

شیرینی عید به کام دانش آموزان مینابی تلخ شد/ سقف مدرسه 44 ساله در میناب فرو ریخت+تصویر

شیرینی عید به کام دانش آموزان مینابی تلخ شد/ سقف مدرسه 44 ساله در میناب فرو ریخت+تصویر
بارندگی اخیر در شهرستان میناب منجر به تخریب سقف مدرسه مالک اشتر تنها مدرسه روستای پولاد قاسمی این شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، بر اثر بارندگی های یک ماه گذشته در شهرستان میناب و ریزش سقف چندین مدرسه با بافت های قدیمی در این شهرستان نگرانی والدین و مسئولین این شهرستان به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

تحصیل دانش آموزان در زیر سقف های چوبی تنها دغدغه مدیران شهرستانی بود تا اینکه خبری از سوی مدیر آموزش و پرورش میناب مبنی بر اینکه ساخت 15 آموزشگاه تخریبی بعنوان بسته عیدانه دولتمران به دانش آموزان این شهرستان در دستور کار دولتمردان قرار دارد در رسانه های محلی انتشار یافت.

,

خبری که نه تنها خوشحالی دانش آموزان بلکه نگرانی والدین دانش آموزان از تحصیل دانش آموزان زیر سقف های چوبی تا حدودی مرتفع ساخت ولی با گذشت یک ماه اخیر تا کنون هیچ اقدامی برای ساخت و نوسازی مدارس تخریبی در این شهرستان انجام نشده و ریزش سقف های مدارس با بافت های قدیمی در میناب همچنان ادامه دارد.

,

محمد ذاکری دهیار روستای پولاد قاسمی شهرستان میناب در پی تخریب تنها دبستان پسرانه در این روستا گفت: مدرسه ابتدایی مالک اشتر روستای پولاد قاسمی با قدمت 44 سال به علت سقف های چوبی و انباشت  گل و لای منجر به تخریب کلاس درس دانش آموزان شد.

,

دهیار روستای پولاد قاسمی افزود: این مدرسه به تنهایی پوشش دهنده تحصیلی دانش آموزان روستاهای رضاعلچی، پولاد قاسمی، سولقان و روستای جنگیچی بوده که قریب به 155 دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل می باشند.

,

ذاکری اظهار داشت: این حادثه در شب گذشته در حالی که دانش آموزان در تعطیلات نوروزی به سر می برند رخ داد و در حین ریزش سقف کلاس درس هیچ دانش آموزی در کلاس حاضر نبوده است.

,

از 513 آموزشگاه در میناب 85 آموزشگاه تخریبی است که بیش از 43 هزار دانش آموز در 642 مدرسه و در بیش از 17 هزار کلاس درس در میناب مشغول به تحصیل هستند.

,

روستای پولادقاسمی با جمعیت هزار و 570 نفر در یک کیلومتری مرکز میناب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه