اخبار داغ

حذف طرح جاده «آغداش» از برنامه کاری دولت!/ تدبیری که مردم «مغان» را نا امید کرد

حذف طرح جاده «آغداش» از برنامه کاری دولت!/ تدبیری که مردم «مغان» را نا امید کرد
حذف جاده آغداش از برنامه کاری دولت موجب یاس مردم مغان شده و امید است با تجدید نظر دوباره مسئولان این خواسته مردمی دوباره در مدار اجرا قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح مغان، طرح اجرای جاده آغداش به انجیرلو در حوزه شهرستان های بیله سوار و گرمی که سالهاست در بین افکار عمومی مطرح شده و همگان منتظر بودند تا مراحل ساخت این جاده آغاز شود و بخشی از مسیرارتباطی این شهرها را به مرکز استان نزدیک تر و سهل الوصول تر کند اما پس از گذشت سالها نه تنها این پروژه اجرایی نشد بلکه اخیرا خبر حذف این جاده از برنامه کاری مسئولان نیز در بین مردم منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح مغان,

هر چند به عقیده اکثر مردم حذف جاده آغداش یک کار نادرستی بود اما شاید به جهت برخی مسائل همچون کمبود بودجه امکان اجرای این پروژه در شرایط کنونی منطقه امکان پذیر نباشد.

,

حال سوال اینجاست که اگر برخی محدودیت ها منجر به حذف این جاده از برنامه کاری مسئولان شده است پس چرا این موضوع قبل از شروع کار، به عنوان ابزاری برای تبلیغات گسترده مسئولان دولت و مجلس قرار گرفته است.

,

بارها و بارها در تریبون های مختلف، نمانیدگان دولت و مجلس با اعلام این خبر مردم را مشغول خود می کردند حال اینکه این کار نوعی موج سواری روی افکارعمومی بود و در نهایت هم بدون نتیجه مسکوت ماند.

,

 

,

, ,

 

,

بهمن سال 91 حجت الاسلام حبیب برومند نماینده وقت مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس در بازدید از راه های مواصلاتی بیله سوار به انجیرلو گفته بود: بدنبال نشستی که در روزهای گذشته با رئیس جمهوری داشتیم برای بهبود راه های مواصلاتی بیله سوار به لحاظ داشتن گمرک طرح دو بانده شدن جاده بیله سوار به آغداش به رئیس جمهور پیشنهاد شد که این درخواست مورد موافقت وی قرار گرفت.

,

او  گفت: در آینده نزدیک با اجرایی شدن این پروژه در شهرستان بیله سوار  بیش از 20 روستا از جاده دو بانده بهره مند شده و با حذف گردنه لیلاکندی نزدیک 50 کیلومتر راه اردبیل به بیله سوار کوتاه خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز دی ماه سال 95 در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان بیله‌سوار شناسایی و حذف می‌شود.

,

وی گفت: طی هماهنگیهای صورت گرفته در نظر داریم در جلسه‌ای با حضور فرماندار و نماینده شهرستان گرمی و مدیریت دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان قضیه جاده آغداش به انجیرلو هموار و حل و فصل شود.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

حلیم با اشاره به اینکه مسیر جاده آغداش به انجیرلو در محدوده شهرستان بیله‌سوار مستطح بوده و تنها نیاز به آسفالت ریزی قسمتی از مسیر دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی این جاده  نیم ساعت فاصله شهرستان بیله‌سوار را با مرکز استان کاهش می‌دهد.

,

فراهم اختری نماینده شورای اسلامی بیله‌سوار در شورای عالی استان هم خرداد 93 در ارتباط با مسیر مواصلاتی بیله سوار به آغداش اظهار کرد: جاده انجیرلو به آغداش که از قدیم آرزوی مردم بیله سوار بود، بارها از طریق نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد و همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل پیگیری شد که همیشه نبود اعتبارات کافی دلیل بلاتکلیف ماندن این طرح اعلام شده است.

,

 

,

, ,

 

,

با توجه به اظهارات مسئولان، حذف این جاده از برنامه کاری دولت موجب یاس مردم مغان شده و امید است با تجدید نظر دوباره مسئولان و با در نظر گرفتن جمیع جهات، این جاده که خواسته به حق مردم مغان است دوباره در مدار اجرا قرار گیرد.

,

به گزارش  صبح مغان، حال که این بازی در نهایت با بی توجهی به خواسته های مردمی تمام شده است دیگر امیدی به اجرای سایر طرح های جاده ای در منطقه نیست و مسئولان زین پس ادای مجری بازی را درنیاورند زیرا که در این سالها هیچ طرح قابل دفاعی درحوزه راه به جز مسطح سازی جاده های خاکی روستاها و چند کیلومتر لکه گیری در شهرستان بیله سوار وجود ندارد و البته این کارها پس از گذشت نزدیک 40 سال از انقلاب کاری بسیار ناچیز و وظیفه ای حداقلی است.

,  صبح مغان,

گزارش از بهروز پیری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه