اخبار داغ

تراکتور-استقلال

فینال نائب قهرمانی در تبریز/ ژنرال آبی ها را در یادگار زمین گیر می کند؟

فینال نائب قهرمانی در تبریز/ ژنرال آبی ها را در یادگار زمین گیر می کند؟
سرخ پوشان تبریزی فردا در دیدار حساس در حالی مقابل استقلال به میدان می روند که پیش بینی ها از استقبال پرشور هواداران در ورزشگاه یادگار امام پس از مدت ها حکایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال در سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز  در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

بلیط فروشی این دیدار از ساعت ۱۲ در گیت های بلیط فروشی ورزشگاه شروع خواهد شد که طبق اعلام مسئولین برای دیدار ۴۰ هزار عددد بلیط چاپ شده است.  پیش بینی می شود هواداران تراکتور سازی استقبال بسیار خوبی از این دیدار داشته باشند.

,

 

,

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است که رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی نیز وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

,

 

,

تراکتورسازان جاسم کرار و هادی محمدی را بدلیل  محرومیت و ادر لوسیانو ادینهو را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت ولی در مقابل تیم میهمان برای این دیدار بازیکن محروم یا مصدومی ندارد.

,

 

,

استقلال بیش از ۱۵۰۰ روز است که در حسرت پیروزی مقابل تیم تراکتور سازی است. 

,

 

,

تراکتورسازی تا پایان هفته ۲۷ رقابت ها با ۵۰ امتیاز در رده سوم و استقلال نیز با ۵۱ امتیاز در رده  دوم جدول رده بندی قرار دارند که همین موضوع حساسیت بازی را برای دو تیم افزایش داده است.

,

 

,

استقلال در این دیدار برای حفظ رده دوم تلاش می کند و تراکتور سازی نیز سعی می کند تا با برتری جایگاه استقلال را در رده دوم بگیرد.

,

 

,

سرخ پوشان تبریزی در مجموع ۲۷ دیدار گذشته خود در فصل جاری لیگ برتر ۱۳ برتری، ۱۱ تساوی و  ۳ شکست را تجربه کرده اند.آبی پوشان نیز به ۱۴ برتری، ۹ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده اند . دو تیم در هفته گذشته مقابل حریفانشان به برتری رسیده اند که این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان دو تیم می شود.

,

 

,

تراکتورسازی و استقلال در مجموع ۱۵ بار مقابل یک دیگر به میدان رفته اند که نکته قابل توجه برتری آماری تراکتور سازی مقابل حریف آبی پوش  است. سهم نماینده تبریز ۷ برتری و سهم استقلال نیز ۲ برتری بوده است که البته ۶ دیدار نیز به تساوی کشیده شده است.

,

 

,

تراکتور سازی در دیدار های خانگی خود مقابل استقلال ۷ بار به میدان رفته است که ۵ دیدار با تساوی به پایان رسیده و یک دیدار نیز تراکتور سازی و در ۱ دیدار نیز استقلال به برتری رسیده است. رقابت های جام حذفی نیز سبب شد تا دو تیم مقابل یک دیگر به میدان بروند که استقلال توانست با برتری به مرحله بعدی صعود کند.

,

 

,

استقلال در هفته ۲۹ فصل دوازدهم لیگ برتر موفق به برتری یک بر صفر مقابل تراکتور سازی شده بود که پس از آن نتوانسته مقابل نماینده تبریز به سه امتیاز دست پیدا کند.

,

 

,

در روز های گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال عدم حضور مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال در تبریز مطرح بود که این موضوع از سوی مسئولین باشگاه استقلال تکذیب شد.

,

 

,

فرزاد حاتمی با ۷ گل بهترین گلزن تراکتور سازی محسوب شده و کاوه رضایی و امید ابراهیمی نیز با به ثمر رساندن ۷ گل بهترین گلزنان تیم میهمان هستند.

,

 

,

پیراهن بزرگ تراکتور سازی برای این دیدار آماده سازی شده است که روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پهن خواهد شد. 

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه