اخبار داغ

یادداشت/

"تقوای دینی و سیاسی" پادزهری برابر دوقطبی های دروغین در انتخابات

"تقوای دینی و سیاسی" پادزهری برابر دوقطبی های دروغین در انتخابات
به برکت انقلاب اسلامی؛ انتخابات در کشور ما به مصداق بارزی از "مردم سالاری دینی" تبدیل شده است.و به تبع این مردم سالاری دینی، رعایت تقوای سیاسی و اخلاق در فضای انتخابات از کاندیدا و طرفداران آن ها از مطالبات جدی این ملت انقلابی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،به برکت انقلاب اسلامی؛ انتخابات در کشور ما به مصداق بارزی از "مردم سالاری دینی" تبدیل شده است.و به تبع این مردم سالاری دینی، رعایت تقوای سیاسی و اخلاق در فضای انتخابات از کاندیدا و طرفداران آن ها از مطالبات جدی این ملت انقلابی می باشد. خرداد سال گذشته بود که رهبری شاخص های انقلابی گری را برشمردند و بر لزوم رعایت این شاخص ها تاکید فرمودند.

"تقوای دینی و سیاسی پنجمین شاخصی بود که معظم له بدان اشاره کردند:
"ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺭﻣﺎﻥ‌ﻫﺎ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﺑﻮﺩ، ﺍﺳﻼ‌ﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﯾﮏ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﺩﯾﻨﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺁﻥ ﺗﻘﻮﺍﯼ ﺩﯾﻨﯽ ﺍﺳﺖ. ﺗﻘﻮﺍﯼ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻫﻢ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻘﻮﺍﯼ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﻟﻐﺰﺷﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﮑﻨﺪ ﭘﺮﻫﯿﺰ ﺑﮑﻨﺪ.دو قطبی های کاذب یکی از شگردها و لغزش گاه هایی است که دشمن در ایام انتخابات درصدد القا و فضاسازی آن در جامعه انقلابی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا،,
,
,
,

دو قطبی های کاذبی همچون " تندرو -کندرو" ، "افراطی -اعتدالی" ، "مذهبی - غیرمذهبی" ، " بسیجی - غیربسیجی" ، "خشونت طلب - صلح طلب" و ... دو قطبی های دروغینی است که در جبهه دشمن طراحی شده ؛ و عده ای در داخل صحنه گردانی آن را بر عهده گرفته اند؛

 با این دوقطبی ها در پی این هستند که بین گروه های مختلف جامعه شکاف ایجاد کنند و طوری القا کنند که افراد خود را یا در این قطب ببینند و یا قطب دیگر ، برای روشن تر شدن قضیه به این مثال توجه کنید:
شخصی به شما می گوید که بدهی خود را چگونه به او پرداخت می کنید؛ نقدی؟! یا قسطی؟!
و با این کار شما را بین دو راهی که خود او تعریف کرده قرار می دهد؛ و شما باید یکی از این دو راه که شخص مشخص کرده را انتخاب کنید، درصورتی که شما میتوانید بگویید که من اصلا به شما بدهکار نیستم که خواسته باشم نقدی پرداخت کنم یا قسطی!!!
 
ملت ایران قبل از اینکه خواسته باشند درگیر این دو قطبی ها شوند؛ و در فضاسازی دو سر برد دشمن بازی کنند ؛ باید بدونند که انقلابی هستند
"یکی از ترفندهای دشمنان؛ ایجاد دوقطبی های دروغین است.انتخابات مسابقه است، این دشمنی و عناد نیست، این دوقطبی شدن نیست.در ایران اسلامی یک دوقطبی ای وجود دارد؛دوقطبی انقلاب و استکبار.قاطبه ملت ایران انقلابی هستند.بین آن کسانی که به انقلاب علاقه مندند و کسانی که اصل انقلاب را قبول ندارند،دوقطبی هست.

,
,
,
,
,
,
,
,

یادداشت:حسین افکار

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه