اخبار داغ

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اشتهارد اعلام موجودیت کرد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اشتهارد اعلام موجودیت کرد
اعضای مؤسس جبهه مردمی با ریاست حجت الاسلام راستی پور روز گذشته با حضور در بین جمعی از مردم شهرستان شهید پرور اشتهارد و روستاهای تابعه و در جمع تعدادی از مسئولین هسته مرکزی استان البرز در حسینیه محله قاضیان با قرائت بیانیه‌ای رسماً اعلام موجودیت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، اعضای مؤسس جبهه مردمی با ریاست حجت الاسلام راستی پور روز گذشته با حضور در بین جمعی از مردم شهرستان شهید پرور اشتهارد و روستاهای تابعه و در جمع تعدادی از مسئولین هسته مرکزی استان البرز در حسینیه محله قاضیان با قرائت بیانیه‌ای رسماً اعلام موجودیت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

رئیس هیئت مؤسس جبهه مردمی شهرستان اشتهارد حجت‌الاسلام  راستی پور به تبیین اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداختند و از شرکت کنندگان خواستند که برای تقویت و تبلیغ این جبهه در شهرها و روستاهای محل سکونت قدم بردارند تا در مواقع حساس به خصوص در انتخابات بتوانند اثرگذار باشند.

,

وی در ادامه افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جهت انسجام و ایجاد وحدت در میان مردم است و اهمیت موضوع انتخابات نشان می دهد نیازمند به انسجام مردمی است.

,

رئیس هیئت مؤسس جبهه مردمی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه باید به گزینه ای برسیم که اصلح برای اسلام باشد و نه اصلح برای گروه و یا فردی خاص، گفت: همانطور که امام فرمودند انتخابات یک محکی هم برای خودتان است که آیا می خواهید انتخابی اصلح برای خود و یا برای اسلام داشته باشید، اگر برای خودتان باشد شیطانی است.

,

حجت‌الاسلام  راستی پور خاطرنشان کرد: دشمنان ما درحال حاضر تلاش دارند که مردم در انتخابات شرکت کنند و به گزینه مورد نظر آنها رأی دهند و همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند دشمنان تلاش دارند انتخابات طوری انجام شود که درست انجام نگیرد و امور از دست مسلمانان خارج شود.

,

حجت‌الاسلام  راستی پور تصریح کرد: این جبهه نقش تعیین‌کننده‌ای در راهنمایی و روشنگری مردم برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه