اخبار داغ

مدیر کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان خبرداد:

تحقق 92 درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز استان سمنان/14پروژه در انتظار کمک خیرین

تحقق 92 درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز استان سمنان/14پروژه در انتظار کمک خیرین
مدیر کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان گفت: 92 درصد از پروژه هایی که تا جشنواره هجدهم در تعهد خیرین بوده، محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، ابوالفضل دربانی مدیر کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان در آستانه برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در گفتگو با خبرنگاران گفت: مقدار تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره هجدهم ۱۶ میلیارد و۷۰ میلیون تومان بوده که ۱۴ میلیارد و۷۴۰ میلیون تومان ان تاکنون محقق شده است.                          

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: هم اکنون ۱۴ پروژه در سطح استان وجود دارد که دولت به تعهداتش عمل کرده ونیازمند کمک خیرین است.             

,

دربانی با بیان اینکه از سال۷۸ تاکنون۱۸ جشنواره در سطح استان برگزار شده است، گفت:تعهدات خیرین در این ۱۸ جشنواره۱۰۷ میلیارد تومان بوده که با محقق شدن ۶۳۰ میلیارد و۲۳۰ میلیون تومان آن، ۱۳۵ پروژه با۵۸۵ کلاس درس ساخته شده است.                              

,

دربانی تصریح کرد: در جشنواره نوزدهم که ۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می شود از خیرین حقیقی وحقوقی تجلیل می شود.                   

,

مدیر کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تا ۹۵ تعداد ۴۲ پروژه با۲۱۵ کلاس درس  ساخته شد، گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان تحویل دولت داده شده است.                       

,

وی افزود: هم اکنون در سطح استان۴۷ پروژه با ۲۵۸ کلاس درس نیمه تمام وجود دارد که ۳۳ پروژه ان مشارکتی است و اعتبار خیرین برای آنها ۲۰ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان واعتبار دولتی آن ۲۱ میلیارد تومان است

,

مدیر کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۳۷ درصد از مدارس استان تخریبی هستند، افزود: ۱۹ درصد نیز کاملا مستحکم و۴۳ درصد نیازمند مقاوم سازی هستند.                         

,

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر وامید۸۳ پروژه با ۴۳۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۲    میلیارد تومان تحویل آموزش وپرورش شده است، گفت: از این تعداد ۴۲ پروژه آن خیر ساز بوده است.                                   

,

دربانی افزود: در حال حاضر ۴۷ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که ۳۳ تای آن مشارکتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه