اخبار داغ

امام جمعه ی شهرستان اشتهارد:

ملت مدیریت در ترس را نمی خواهد

ملت مدیریت در ترس را نمی خواهد
حجت الاسلام خالقپرست: امروز مشکل اصلی و جنگ واقعی در اقتصاد است و همه از این وضعیت رنج می برند. مطمئن باشید ملت مدیریت در ترس را نمی خواهد که هر بی سرپایی از مزدوران منطقه برای ما خط نشان بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرنگار تات خبر ضمن اشاره به ۶ کاندیدای اعلام شده در انتخابات ریاست جمهوی، گفت:مدیر اجرایی باید انقلابی، کارآمد، مومن، پاک دست، شجاع و نترس، امین، صادق، خادم مردم و مطیع رهبری عزیز باشد مهم تر از همه در پیشرفت کشور به توانمندی داخل توجه کند و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی تحقق ببخشد و به وعده های خود عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

حجت الاسلام خالقپرست خاطر نشان کرد: امروز مشکل اصلی و جنگ واقعی در اقتصاد است و همه از این وضعیت رنج می برند. مطمئن باشید ملت مدیریت در ترس را نمی خواهد که هر بی سرپایی از مزدوران منطقه برای ما خط نشان بکشد.
 

,
,

امام جمعه شهرستان اشتهارد در ادامه گفت: در تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر هم که بزودی به آنان اعلام می شود مراقب آبروی مردم باشید اما اگر مدارک و مستندات محکم است تعارف نکنید چراکه حق الناس فقط رای در صندق نیست و یکی از مصادیق حق الناس جلوگیری از ورود افراد مسئله دار و کسانی که امتحان خود را بد پس داده اند، است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه