اخبار داغ

مدیرکل اوقاف قزوین مطرح کرد؛

تشکیل قرارگاه طوبی گامی در راستای احیای عواید موقوفات

تشکیل قرارگاه طوبی گامی در راستای احیای عواید موقوفات
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تاکید بر لزوم سنددار کردن موقوفات در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه بیان کرد: تشکیل قرارگاه طوبی، گامی در راستای احیای عواید موقوفات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل(مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین) صبح امروز(یکشنبه) در جلسه قرارگاه طوبی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به سنت حسنه وقف اظهار کرد: در مواردی مستأجران موقوفات املاک و مستغلات بقاع متبرکه اجاره بهای مندرج در اسناد اجاره را در سررسید معین پرداخت نمی‌کنند و ساز و کاری تنظیم کرده‌ایم تا جلوی این عدم تحقق گرفته شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: موقوفات و بقاع متبرکه در راستای توسعه و عمران مبالغ هنگفتی را مطالبه دارند چراکه وصول این مطالبات به روش‌های جاری اداری امکان‌پذیر نبوده و تشکیل این قرارگاه و برنامه‌ریزی مدون به همراه اولویت‌نگاری در این امر ضرورت دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: با تشکیل قرارگاه طوبی و صرف هزینه‌های اضافی تحت عنوان هزینه تحصیل عواید موقوفات و بقاع متبرکه در اسرع وقت وصول و در اجرای نیات واقفان هزینه شود. 

عادل با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر لزوم سنددار کردن موقوفات در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه تأکید فراوانی کرد. 

این مسئول مطرح کرد: ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در جامعه باید در بین مردم پررنگ شود و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه