اخبار داغ

فرمانده سپاه پاکدشت:

سپاه خادم درخشان و نیروی توانمند انقلاب اسلامی است

سپاه خادم درخشان و نیروی توانمند انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت با بیان این‌که سپاه خادم درخشان و نیروی توانمند انقلاب اسلامی است ، گفت: سپاه پاسداران در هرعرصه‌ای که نیاز باشد وارد عمل شده و به صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از ارم خبر ، سعید موسی‌پور با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای که با اهدای جان خود امنیت را به ارمغان آوردند گرامی می‌داریم . آرامش امروز کشور مرهون حماسه‌ها، رشادت‌ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, ارم خبر,

وی گفت: از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون ، این نهاد مقدس برای مردم و نظام منشأ خیر و برکت بوده و در همین باره امام راحل فرمودند «اگر سپاه نبود اسلام هم نبود».

,

فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت افزود: در اتفاقات بعد از انقلاب که در شهر های مختلف کشور رخ داد سپاه به صورت جدی و قوی وارد عمل شده  و توانست رسالت خود را که همان حفظ و صیانت از اصل و دستاوردهای انقلاب است را  به خوبی انجام دهد.

,

وی در ارتباز با رشادت‌های نیروهای خدوم و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسدارن وظایف خود را هم‌دوش مردم انجام داده و از خود ایثار و شهادت را به نمایش گذاشت تا اجازه ندهد تمامیت ارضی ما به خطر بیفتد.

,

موسی‌پور بیان داشت: سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی و مطیع رهبری در هر عرصه‌ای که نیاز باشد وارد عمل می‌شود بعد از جنگ سپاه در راستای سازندگی و آبادانی بر اساس شرایط و اقتضاعات در عرصه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، محرومیت زدایی، بهداشت، فناوری و بویژه حوزه امنیتی و دفاعی وارد شده و توانسته اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهد.

,

فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت در پایان با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و طرح‌های عمده کشوری تصریح کرد: حضور در مناطق محروم کشور یکی از اولویت‌های مهم سپاه پاسداران است که برای محرومیت‌زدایی در این مناطق با تشکیل گروه‌های جهادی وارد عمل می‌شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه