اخبار داغ

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی:

منافقین با جریان‌سازی به دنبال خروج از لیست تروریستی/ آمریکایی‌ها و اروپاییان کاسب حماقت منافقین

منافقین با جریان‌سازی به دنبال خروج از لیست تروریستی/ آمریکایی‌ها و اروپاییان کاسب حماقت منافقین
عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی گفت: منافقین با جریان سازی اخیر خود در رابطه با پارچین به دنبال خروج از لیست تروریستی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا خواجی در گفتگو با صبح توس گفت: غلامرضا خواجی در گفتگو با صبح توس با اشاره به تاریخچه منافقین در کشور گفت: منافقین در سال 61 اقدامات تروریستی خودرا علیه مردم کشورمان آغاز کردند  و 17 هزار نفر از مردم بی گناه را به شهادت رسادند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ضمن اشاره به این نکته که این گروه درصدد است با توجه به انتخابات پیش رو در کشور، فضای ایران را در سطح بین المللی دچار چالش کند، ابراز داشت: آنان به طور کلی از صحنه روزگار حذف شدند و می‌خواهند با این جریان سازی علیه ایران خود را مطرح کنند تا از این وضعیت خارج شوند.

,

 

,

همکاری با  صدام در جنگ تحمیلی 

, همکاری با  صدام در جنگ تحمیلی ,

 

,

خواجی در ادامه گفت: آنها پس از متواری شدن از کشور به عراق پناه بردند و با صدام در جنگ علیه ایران همکاری‌های اطلاعاتی و نظامی انجام دادند.

,

 

,

وی افزود: بعد از سقوط صدام به اروپا متواری شدند و بعد از اینکه در اروپا به نتیجه نرسیدند به آمریکا پناه بردند و آمریکا بهترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داد.

,

 

,

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی تصریح کرد: در ابتدا، آمریکای‌ها ساختمانی وسیع در مقابل کاخ سفید به آنها داد و منافقین در این ساختمان تمام اقدامات و برنامه‌های خود را با همکاری کنکره و سازمان سیا علیه ایران انجام می داد.

,

 

,

 

,

ادعا پارچین همزمان با سالگرد تشکیل منافقین

, ادعا پارچین همزمان با سالگرد تشکیل منافقین,

 

,

خواجی با اشاره به سالروز تشکیل منافقین و مطرح کردن بحث «پارچین»، افزود: این ادعا در رابطه با پارچین در شرایطی صورت می‌گیرد که چند روز آینده سالگرد تشکیل منافقین است.

,

 

,

وی در ادامه با بیان این موضوع که بایستی درباره منافقین برای جوانان بیشتر صحبت شود، سلاخی کردن مردم بی‌گناه و زنده به گور کردن تنها بخشی از جنایات آنان در این چند ساله است.

,

 

,

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی با اشاره به قرارگرفتن منافقین در لیست تروریستی افزود: اخیراً منافقین در لیست تروریست‌ها قرار گرفتند و در مقابل منافقین برای خروج از لیست مسئله پارچین را مطرح کردند و در همین راستا اطلاعاتی را در اختیارآامریکایی‌ها قرار دادند تا از این لیست خارج شوند.

,

 

,

خواجی در ادامه گفت: مقامات آمریکایی گفتند با این‌که اطلاعات منافقین معتبر نیست؛ اما برای خارج شدن آنان از لیست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

 

,

 

,

سازمان انرژی اتمی ایران به دنبال کلاهک هسته‌ای نبوده است

, سازمان انرژی اتمی ایران به دنبال کلاهک هسته‌ای نبوده است,

 

,

وی به بازدیدهای بازرسان انرژی اتمی از سایت‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارها بازدیدهایی توسط سازمان انرژی اتمی از سایت‌های کشورمان انجام شده و آنها نیز به صراحت اعلام کردند که ایران به دنبال ساخت مواد و کلاهک هسته ای نبوده است.

,

 

,

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها و اروپاییان کاسب هستند و هر نیرویی که بخواهد برای آنان کار کند بایستی  برای آنان سود داشته باشد.

,

 

,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه