اخبار داغ

امام جمعه بردسکن:

شخصیت سازش‌ناپذیر امام کاظم(ع) بهترین الگوی کاندیداها است

شخصیت سازش‌ناپذیر امام کاظم(ع) بهترین الگوی کاندیداها است
امام جمعه بردسکن گفت: امام کاظم(ع) هرگز در مقابل طاغوت زمانه سرخم نکردند؛ روحیه سازش‌پذیری نداشتد و تا آخرین لحظات عمر به مردم در مورد عقاید منحرف آگاهی بخشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک ولایت، امام موسی کاظم (ع) مراسم عزاداری در مسجد و حسینیۀ موسی بن جعفر (ع) بردسکن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

در این مراسم حجت‌الاسلام امینی، امام جمعه بردسکن آگاهی بخشی و روشنگری را یکی از ابعاد شخصیتی امام موسی ابن جعفر (ع) عنوان کرد و گفت: امام موسی کاظم (ع) در مقابل دشمنان، مردم زمان خود را از ترفندها و دسیسه‌ها آگاهی بخشید و تا آخرین لحظه عمر خود دست از روشنگری برنداشت.

,

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی این امام همام، بررسی دوران زندگانی ایشان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: یکی از اقدامات امام برنامه‌ریزی فکری و آگاهی بخشی در زمینه مسائل اعتقادی و بیان راه چاره در روبه‌رو شدن با عقاید منحرف بود.

,

امام جمعه بردسکن با تأکید بر اینکه امام موسی کاظم (ع) هرگز در مقابل طاغوت زمانه سرخم نکردند ابراز داشت: این امام بزرگوار در مقابل طاغوت زمانه ایستادگی می‌کردند و هرگز روحیه سازش‌پذیری نداشتد.

,

وی در ادامه با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه گفت: در مرحله اول همه ما باید حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای داشته باشیم و سپس با آگاهی و بصیرت، فرد و یا افراد اصلح را انتخاب کنیم.

,

حجت‌الاسلام امینی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری تشکر کرد و یادآور شد: آگاهی و بصیرت می‌تواند ما را در تشخیص کاندیداهای اصلح کمک کند و نهادینه کردن ابعاد زندگانی این امام همام می‌تواند ما را از هر گونه انحراف نجات دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه