اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند:

ناکام ماندن باند ۴ نفره حفاری کشف عتیقه‌جات در شهرستان دماوند/ خوراندن داروی بیهوشی به افراد ناکام ماند

ناکام ماندن  باند ۴ نفره حفاری کشف عتیقه‌جات در شهرستان دماوند/ خوراندن داروی بیهوشی  به افراد  ناکام ماند
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: با هوشیاری دادسرای شهرستان دماوند و پلیس امنیت، باند چهار نفره حفاری و کشف عتیقه‌جات در شهرستان دماوند متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ابراهیمی بسابی در گفتگو با خبرنگار  تارود، در این خصوص اظهار کرد: باند چهار نفره که به انگیزه حفاری و کشف عتیقه‌جات، قصد حفاری در منطقه دماوند، روستاهای اطراف و امامزاده‌ها را داشتند، در اقدامی اولیه جهت تحقق اهدافشان مبادرت به نوشاندن داروی بیهوشی دست‌ساز از داروهای داروخانه‌ای و نوشیدنی تحت عنوان شربت به عوامل امامزاده نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: تعداد ۱۰ الی ۱۲ نفر از افراد مصرف‌کننده دارو دچار بیهوشی شده و راهی بیمارستان گردیدند؛ به‌این‌ترتیب افراد سودجو در ساعات نیمه‌شب وارد امامزاده‌ها شده و قصد باز کردن قفل‌های امامزاده را داشتند که خوشبختانه موفق نشدند.

,

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پس از اطلاع دادسرا از این موضوع، پلیس امنیت واردشده و با پیگیری موضوع، استفاده از ردیاب‌ها و تعقیب متهمین، در کمترین فرصت توانستند این افراد را شناسایی و دستگیر نمایند.

,

ابراهیمی بسابی تأکید کرد: این گروه برای اولین بار اقدام به چنین عملی کرده بودند که خوشبختانه با تصمیمات و اتخاذ تدابیر پلیسی، بلافاصله دستگیر و روانه زندان شدند.

,

وی تصریح کرد: اقدام این افراد غیرانسانی و مغایر با قوانین و مقررات است؛ لذا به جهت حفظ آرامش، سلامت و امنیت مردم، شدیدترین قرار برای آن‌ها صادرشده و در بازداشت به سر می‌برند. وی گفت: سایر متهمان این پرونده نیز شناسایی و انگیزه‌های اقدام مجرمانه آنها موردبررسی قرار دارد تا درنهایت تصمیم قضایی در این خصوص اتخاذ گردد.

,

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: متأسفانه راهنمای این افراد بومی بوده است و سایر افراد ظاهراً غیربومی و از اشخاص سابقه‌دار در امر کشف عتیقه‌جات و حفاری‌های غیرمجاز می‌باشند.

,

ابراهیمی بسابی در خصوص حفاری‌های صورت گرفته در ایام نوروز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز، یک مورد حفاری در حال انجام با اقدامات به‌موقع دادسرا ناموفق ماند؛ لذا از مردم عزیز به جهت حفظ آثار و تمدن شهر تشکر می‌کنیم و درخواست داریم تا همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه