اخبار داغ

سپاهان با کرانچار جان تازه‌ای گرفته؛

عشوری: حمایت هواداران در پیروزی برابر استقلال نقش مهمی داشت/ شک نکنید جام حذفی مال ماست

عشوری: حمایت هواداران در پیروزی برابر استقلال نقش مهمی داشت/ شک نکنید جام حذفی مال ماست
هافبک مصدوم تراکتورسازی معتقد است تیمش با وجود مشکلاتی که در نیم‌فصل دوم تجربه کرد، نتایج خوبی را بدست آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا عشوری در گفت‌وگو با آناج درخصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و به نظرم می‌توانستیم با تعداد گل بالاتری پیروز شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: این پیروزی با تجربه بالای کادر فنی، تلاش و زحمت بچه‌ها و از همه مهم‌تر حمایت فوق‌العاده هواداران به دست آمد که بعد از مدت‌ها ورزشگاه یادگار امام را پر کردند.

,

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عملکرد امسال تیمش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انصافاً با شرایطی که در نیم‌فصل دوم به وجود آمد و علیرغم اینکه نتوانستیم از 4 بازیکن جدیدمان استفاده کنیم ولی با این حال کادرفنی و بچه‌های تیم غیرت زیادی به خرج دادند و نتایج خوبی کسب کردیم. 

,

وی تأکید کرد: امیدوارم در دو بازی بعدی لیگ هم بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کرده و به عنوان نایب قهرمانی لیگ شانزدهم برسیم.

,

عشوری در عین حال دیدار هفته آینده تیمش در برابر سپاهان را دشوار دانست و تصریح کرد: سپاهان با حضور مجدد زلاتکو کرانچار جان تازه‌ای به خود گرفته و در دو سه هفته اخیر بردهای خوبی کسب کرده است. مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت ولی ما تراکتورسازی هستیم و باید با تمام توان و با هوش بالا برابر این تیم قرار بگیریم.

,

وی که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند، از حضور احتمالی‌اش در فینال جام‌حذفی خبر داد و اذعان داشت: درمان مصدومیتم در مراحل پایانی قرار دارد و چون نامم از لیست باشگاه خارج نشده به همین دلیل به احتمال زیاد در فینال جام حذفی روی نیمکت تراکتورسازی خواهم بود تا در صورت نیاز به تیمم کمک کنم.

,

هافبک تراکتورسازان در خاتمه خاطرنشان ساخت: با تمام احترامی که برای آقای دایی و تیمش قائل هستم اما شک نکنید جام حذفی مال ماست. انشالله در خرمشهر دومین قهرمانی تراکتورسازی در جام‌حذفی را جشن خواهیم گرفت تا هدیه کوچکی به پرشورها تقدیم کرده باشیم.

,

  انتهای پیام/

,   انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه