اخبار داغ

فرمانده انتظامی چادگان مطرح کرد؛

اشتغال یکی از الویت های زندگی معتادان پاک شده

اشتغال یکی از الویت های زندگی معتادان پاک شده
سرگرد قرقانی گفت: ایجاد اشتغال برای معتادان پاک شده بسیار مهم است چرا که اگر این فرد شغل مناسبی نداشته باشد، باز هم به سمت مواد و فروش مواد کشیده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا؛ فرمانده انتظامی شهرستان چادگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چادگان گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و دلایل گرایش افراد به مواد مخدر، چند وجهی است  که باید بصورت تخصصی با این آسیب مبارزه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

سرگرد سهراب قرقانی افزود: ایجاد اشتغال برای معتادان پاک شده بسیار مهم است چرا که اگر این فرد شغل مناسبی نداشته باشد، باز هم به سمت مواد و فروش مواد کشیده خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود، قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت.

,

سرگرد قرقانی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مواد مخدر مستعمل در بین معتادان شهرستان چادگان صنعتی است بیان کرد: در درسترس بودن مواد مخدر در شهرستان ها و استان همجوار و بیکاری بعد از ترک اعتیاد، مهمترین عوامل گرایش به مواد مخدر برای مصرف کنندگان شهرستان است.

,

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان و بهبود یافتگان به راحتی می توانند در چند شهرستان داروی متادون را دریافت کنند، بدون اینکه در یک سامانه جامع ثبت شود.

,

سرگرد قرقانی خاطر نشان کرد: این موضوع باعث شده که داروی متادون در شهرستان چادگان به عنوان یک ماده مخدر استفاده شود.

,

فرمانده انتظامی چادگان تأکید کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر به صورت مردمی انجام شود، به طور قطع اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه