اخبار داغ

نارضایتی از بیمارستان امام سجاد(ع) به سال 96 نیز رسید/رئیس بیمارستان:مصاحبه نمیکنم، در دادگاه همدیگر را میبینیم

نارضایتی از بیمارستان امام سجاد(ع) به سال 96 نیز رسید/رئیس بیمارستان:مصاحبه نمیکنم، در دادگاه همدیگر را میبینیم
بیمارستان امام سجاد یاسوج(ع) که بزرگترین مرکز درمانی دولتی استان است که در مرکر استان واقع شده اما این مرکز درمانی از طرف مردم مورد انتقادها و نارضایتی های بسیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران واقع شده که دارای هشت شهرستان است اما این استان از محرومیت های بسیاری در حوزه های مختلف به خصوص بهداشتی و درمانی  رنج می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

در این استان 5 بیمارستان دولتی وجود دارد که چهار مورد از آن در شهر یاسوج مرکز استان واقع شده و دو مورد از آن زیر نظر وزارت بهداشت و درمان است.

,

شهر یاسوج مرکز استان بوده و دارای جمعیت بسیار زیادی نسبت به سایر شهرستانها است، وجود آب و هوای مناسب، گستردگی و امکانات بیشتر در این شهر دال بر جمعیت زیاد و حتی باعث مهاجرت به این شهر شده است و می طلبد که امکانات نیز در حوزه های مختلف به خصوص مراکز بهداشت یو درمانی در این شهر افزایش یابد.

,

در شهر یاسوج دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد و شهید رجائی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی به مردم خدمات دهی می کنند اما دارای مشکلات بسیار زیادی هستند که بیشترین انتقاد ها و نارضایتی ها از طرف مردم و بیماران به بیمارستان امام سجاد است.

,

همه مردم نیز شاهد هستند که در سالهای اخیر چندین بار مشکلات این بیمارستان در حوزه های مختلف از طریق رسانه های مکتوب، مجازی و حتی رسانه ملی منتشر شد که تعدادی از آنها رفع اما تعدادی دیگر از جمله کمبود پرسنل، کمبود فضای فیزیکی و آمبولانس، وضعیت نگران کننده بهداشتی و امکانات هنوز رفع نشده است.

,

در روزهای اخیر تعدادی از مردم و بیمارانی که به این بیمارستان برای درمان مراجعه کردند از نبود پرسنل و سایر امکانات و بی توجهی بعضی از پرسنل آن گلایه داشتند و خواستار پیگیری این مشکل در این رسانه شدند.

,

این رسانه نیز بر اساس رسالت خطیری که مبنی بر پیگیری مشکلات و انتشار آنها دارد در این رابطه گزارشی منتشر کرد و برای پیگیری ادامه آن از رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج درخواست پاسخگویی داشت که وی در پاسخ گفت:من با سایت خبری صبح زاگرس مصاحبه نمی کنم و در دادگاه همدیگر را میبینیم.

,

اگر در اینترنت کلمه بیمارستان امام سجاد یاسوج را جست و جو کنید جملات و تیترهایی می بینید که جای تامل دارد چرا در یک بیمارستان اینگونه با جان مردم بازی می شود.

,

در زیر تنها بخشی از انتقادات بیماران و مسئولان و کارشناسان استان نسبت به وضعیت بهداشتی و مراقبتی این بیمارستان را در سال 95 مشاهده می کنید به نظر می رسد با مدیریت جدید دکتر اورنگ بر دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان در سطوح مدیریتی نیازمند به یک خانه تکانی اساسی باشد:

,

 

,

خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

, خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج,

یک اتفاق جالب در بیمارستان امام سجاد یاسوج + تصاویر

, یک اتفاق جالب در بیمارستان امام سجاد یاسوج + تصاویر,

حال و روز بیماران بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج وخیم است/وقتی آمبولانسی برای اعزام بیماران اورژانسی وجود ندارد

, حال و روز بیماران بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج وخیم است/وقتی آمبولانسی برای اعزام بیماران اورژانسی وجود ندارد,

انتقاد شدید مدیرکل محیط زیست استان از یک اقدام خطرناک در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

, انتقاد شدید مدیرکل محیط زیست استان از یک اقدام خطرناک در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج,

نارضایتی بیماران از خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج/ همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شود

, نارضایتی بیماران از خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج/ همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شود,

آقای دکتر بنویسید: "بخش جراحی قلب تا افتتاح ثانوی تعطیل "

, آقای دکتر بنویسید: "بخش جراحی قلب تا افتتاح ثانوی تعطیل ",

خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج+ فیلم و عکس

, خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج+ فیلم و عکس,

خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج + (فیلم)

, خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج + (فیلم),

زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) شایسته زنان شهر یاسوج نیست

, زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) شایسته زنان شهر یاسوج نیست,

فرهاد وفایی ریاست بیمارستان امام سجاد یاسوج را بر عهده دارد و گاها نیز برای این مشکلات پاسخگو نبوده است در سال 95 با وجود گزارش های مختلف و از وضعیت نارضایتی اما کمتر دیده شد که مسئولان این بیمارستان جوابیه ای برای افکار عمومی منتشر کنند و می خواهند با زمان همه چیز فراموش شود و باید گفت چرا این انتقادات و نارضایتی ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج نسبت به سایر بیمارستان ها بیشتر است و چرا هیچ مسئولی برای سلامت جان مردم پاسخگو نیست.

,

از سه بیمارستانی که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی است بیمارستان امام سجاد یاسوج همیشه پر از حرف و حدیث بوده و همچنان ادامه دارد که برخی عدم مدیریت صحیح را دلیل این حرف و حدیث ها می دانند و برخی نیز دشمنی مردم با این بیمارستان را مطرح می کنند که چرا فقط از این بیمارستان شکایت دارند ! حتما به آن دلیل که نسبت به سایر بیمارستان ها بیماران بیشتری به آن مراجعه می کنند.

,

خبرنگار این پایگاه خبری بعد از هر گزارش به دنبال جواب برای شفاف سازی اذهان عمومی بوده است اما هر بار با جواب های ساده و وعده هایی آن مشکل را برطرف شده عنوان کردند.

,

یکی از ساده ترین این مشکلات آسانسور بیمارستان بود که هر بار در تماس ما وعده هایی داد شد اما همچنان بیمارستان بدون آسانسور است.

,

گزارش زیر خبری که شهروند خبرنگار ما برای این پایگاه خبری ارسال کرد و بعد از انتشار منتظر جوابیه از طرف مسئولان بیمارستان از جمله دکتر وفایی بودیم اما جوابیه ای ارسال نشد خبرنگار این پایگاه خبری در تماس با رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج جواب قانع کننده ای نگرفت که در زیر  این گفت و شنود را می خوانید.

,

اگر دنبال جایی برای بازی با جان خود می گردید به این بیمارستان سری بزنید + تصاویر

, اگر دنبال جایی برای بازی با جان خود می گردید به این بیمارستان سری بزنید + تصاویر ,

فرهاد وفایی در پاسخ به این سوال که شهروندان گله ها و شکایت هایی را مورد این بیمارستان مطرح کرده اند، گفت: شما اول کارشناستان را بفرستید بعد گزارش بگیرید شما کوچک ترین اطلاعات بیمارستانی ندارید.

,

گزارش توهین آمیزی فرستادید توی سایت معلوم  است که کوچک ترین اطلاعات بیمارستانی ندارید شکایت شما پیگیری می شود و در دادگاه همدیگر را می بینیم.

,

آقای دکتر گزارش منتشر شده شما یه جواب کوتاه بدید ما هم منتشر می کنیم

,

من به شما پاسخ نمی دهم. بعد تلفن قطع شد.

,

معاون درمان علوم پزشکی یاسوج: اکنون مصاحبه نمی دهم با دکتر وفایی صحبت کنید

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که یک ماهی است این مسئولیت را عهده دار شده در گفت و گوی حضوری با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: شاید نارضایتی هایی باشد اما من یک ماه است این مسئولیت را بر عهده گرفته ام و بررسی های لازم را انجام می دهم.

,

سبز عنوان کرد: شاید فردی ناراحت باشد و به دلیل عدم رضایت از یک برخورد آن را رسانه ای کند دلیل نمی شود همه شکایت داشته باشند.

,

وی ادامه داد: من به دلیل اینکه تازه مسئولیت گرفته ام خیلی با خبر نیستم اما در مدت یک ماه گذشته سرکشی  ها و بررسی هایی در بخش های مختلف استان داشته ام.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: دلیل برخورد نامناسب دکتر وفایی را جویا می شوم.

,

بعد از تماس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با فرهاد وفایی خبرنگار این پایگاه خبری نیز فردای همان روز مسئله را پیگیری کرد که این بار رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج گوشی را قطع کرد.

,

طبق قانون مطبوعات اگر خبری اشتباه منتشر شده باشد خاطی می تواند با جوابیه آن را تکذیب یا رد کند کاری که بیمارستان امام سجاد یاسوج انجام نداده و تنها تهدید می کند.

,

این پایگاه خبری همچنان منتظر جوابیه از طرف مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و رییس بیمارستان امام سجاد است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه