اخبار داغ

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج:

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج ذره ای از فرهنگ متوجه نمی شود/تصمیمات عجولانه آقای معاون راهگشای مسائل فرهنگی نیست

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج ذره ای از فرهنگ متوجه نمی شود/تصمیمات عجولانه آقای معاون راهگشای مسائل فرهنگی نیست
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج از بی توجهی معاونت فرهنگی این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: این فرد حتی ذره ای از فرهنگ نمی داند پس چطور می تواند برای حوزه فرهنگی برنامه ریزی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سعید هاشمی گفت: وضعیت دانشگاه یاسوج در ایام انتخابات خیلی عجیب و غریب شده است. معلوم نیست کی به کی هست. تصمیمات عجولانه و غیر قابل پیش بینی ای اتخاذ می شود تا بگویند مثلا آن کار انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:حقیر با سابقه حضور چندین ساله در دانشگاه یاسوج جدیدا یک سری حرف ها و حرکت هایی را می بینم که واقعا شرم می کنم از بیان این حرف ها.

,

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج تصریح کرد: شورای فرهنگی دانشگاه که هنوز معلوم نشده دقیقا چه کسی آن را مدیریت می کند، به جای اینکه به فکر راه حلی برای حل مشکلات فرهنگی دانشگاه باشد بیشتر به تصمیمات تهران نشینان بی هیچ توجهی به وضعیت موجود برنامه ریزی مهندسی شده ای می کنند.

,

هاشمی تاکید کرد: طبق دستور معاونت فرهنگی وزارت علوم کانون ها باید فعال شوند و این امر مسلما پسندیده است اما چه معنی ای می دهد که کانون ها خودشان به کار سیاسی روی بیاورند در عین اینکه تشکل های دانشجویی را متهم به سیاسی کاری از نوع سیاست زدگی دچار می کنند؟

,

وی یادآور شد: حرف های معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج این چندی برایم قابل هضم نیست. مدیری که با صراحت تمام می توانم بگویم اندک ذره ای از مدیریت فرهنگی نمی داند و قولی یک مهره ی از بالا تعیین شده می باشد، شاهراهی شده است برای بر هم زدن وضعیت موجود تشکل های دانشجویی.

,

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج تصریح کرد: چطور معاونت فرهنگی کانون ها و انجمن های علمی را فعال تر میکنند (باز تأکید میکنم کار بسیار درستی است) اما به تشکل ها که رسالتشان فعالیت های سیاسی و فرهنگیست توجه بسیار کمی به آن می نمایند؟

وی افزود: تشکل هایی که سابقه ی فعالیتشان بیش از 10 سال قدمت دارد، چطور زیر تیغ اتهام قرار می گیرند در صورتی که ایجاد برخی تشکل های واقعا یک بار مصرف موجب تضارب آراء و عدالت تشکیلاتی می گردد؟ این چه معاونتی است که از حقوق اولیه ی تشکل های دانشجویی هم مطلع نیست؟

,
,
,

هاشمی اظهار کرد: چندیست سودای حذف و کم توجهی معاونت مذکور به تشکل های با قدمت بیشتر توی دید می آید و این ها به علت عدم استقلال فکری و وابستگی های سیاسی به طیف خاصی می باشد و بنده مطلعم که اینها از کجا آب می خورد. معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج حواسش باشد که مدیریت دو ساله به معنای ماندن همیشگی نیست.

وی گفت:توصیه برادرانه ای به معاون فرهنگی دارم و آن اینکه به خاطر حفظ سمت و جایگاه آدمی نباید حتی از استقلال خودش عبور کند. خدای ناکرده وضعیتتان طوری نشود که شما هم صندلی مدیریت را همچون سرزمین و گندم ری ببنید و از خداوند می خواهم که شما را با راه راست هدایت کند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه