اخبار داغ

شهردار منطقه ۳ کرج:

مرکز دفن زباله در فردیس وجود ندارد/استقلال شهرداری در ۶ ماهه دوم سال

مرکز دفن زباله در فردیس وجود ندارد/استقلال شهرداری در ۶ ماهه دوم سال
فاطمی گفت: روزانه ۲۵۰ تن زباله در شهر فردیس جمع آوری می شود که عدم مرغوب بودن این زباله باعث شده است که پیمانکار واجد شرایط در این رابطه با شهرداری قرارداد نبندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر شهرداری منطقه ۳ کرج روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبری فردیسان بر ضرورت برنامه‌ریزی  به منظور عملکرد مناسب در شهر تاکید کرد و گفت: مدیران استانی دغدغه ایی برای رفع مشکلات فردیس و ارائه روش مدیریتی این شهر در دستور کار خود ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

به گفته فاطمی فردیس از کمبود بودجه رنج می برد و بسیاری از اداره های این شهر به صورت استیجاری اداره می شوند..

,

وی در بخش دیگر با بیان اینکه مرکز دفن زباله در این شهرستان وجود ندارد گفت: روزانه ۲۵۰ تن زباله در شهر فردیس جمع آوری می شود که عدم مرغوب بودن این زباله باعث شده است که پیمانکار واجد شرایط در این رابطه با شهرداری قرارداد نبندد.

,

فاطمی نبود آرامستان را یکی دیگر از معضلات شهری فردیس برشمرد و افزود: باتوجه به این مشکلات ضروری است کاندیداهای شورای اسلامی شهر فردیس با برنامه ریزی دقیق و شناخت مشکلات به این عرصه قدم بگذارند.

,

فاطمی تصریح کرد: بنظر می‌رسد پس از استقلال شهر فردیس، وجود ساختمان شهرداری مرکزی و شورای شهر می‌تواند در کاهش هزینه‌های جاری شورای شهر فردیس تاثیرگذار باشد.

,

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در شورای شهر شش ماه دوم سال مدیریت شهر را به عهده خواهند گرفت ، گفت:  انتظار می‌رود مسوولان فعلی شهر و استان بستر مناسب را برای اعضا شورا در راستای فراهم ساختن شرایط  و مرتفع ساختن مشکلات مردمی فراهم سازند.

,

مدیر شهرداری منطقه سه کرج عامل سنجش و عملکرد شهرداری میزان بودجه مربوطه دانست و ادامه داد: ممکن است ۶ماه اول سال بودجه شهرداری کرج به شهرداری مستقل فردیس اختصاص نیابد و همچون گذشته مابین ۱۲ منطقه تقسیم شود.

,

شهردار منطقه ۳ کرج ضمن اشاره به استقلال شهرداری فردیس گفت:  این تغییر شیوه مدیریتی بدون داشتن زیرساخت های لازم برای اولین بار در استان و حتی کشور در حال اجرا است بنابراین حضور اعضای شورای شهر باید با برنامه ریزی صورت گیرد تا به رفع معضلات شهری کمک نماید.

,

فاطمی به روشن سازی معابر شهر فردیس اشاره کرد و گفت : طی هماهنگی های انجام شده و تعامل با به گفته مدیر شهرداری منطقه سه کرج طبق تعامل با اداره برق شهرستان فردیس، روشنایی بلوار ناز، پل ارتش و جاده خوشنام درسال ۹۶  در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه