اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

تداوم تلاش‌‌ها برای یافتن جسد کودک 18 ماهه مفقود شده در سیل عجب‌‌شیر/ کاهش ۵۰ درصدی آمار طلاق در بناب

تداوم تلاش‌‌ها برای یافتن جسد کودک 18 ماهه مفقود شده در سیل عجب‌‌شیر/ کاهش ۵۰ درصدی آمار طلاق در بناب
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.
در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,
,

همه ۴۸ نامزد شورای شهر سراب تایید صلاحیت شدند

, همه ۴۸ نامزد شورای شهر سراب تایید صلاحیت شدند, همه ۴۸ نامزد شورای شهر سراب تایید صلاحیت شدند,

صدای سراب در خصوص احراز صلاحیت کاندیداهای شورای شهر نوشت؛ بعد از تایید ۴۸ نامزد شورای شهر توسط هیئت اجرایی، هیئت نظارت بر انتخابات نیز بر رای هیئت اجرایی صحه گذاشت و ۴۸۸ نامزد برای شورای شهر سراب تایید صلاحیت شدند.

, صدای سراب,

گفتنی است داوطلبان شورای اسلامی شهرهای مهربان، دوزدوزان و شربیان نیز تایید صلاحیت شدند.

,

وقتی مساجد در لابلای خانه‌ها گم می‌‌شوند

, وقتی مساجد در لابلای خانه‌ها گم می‌‌شوند, وقتی مساجد در لابلای خانه‌ها گم می‌‌شوند,

پیک هشترود در خصوص مرمت و نوسازی مسجد جامع این شهر نوست: امروز، نوسازی مسجد سیدالشهدا هشترود که یکی از قدیمی ترین مساجد شهر می‌‌‌‌باشد و در مرکز شهر قرار دارد بهانه‌‌ای شد تا به موضوع هنر اسلامی و خلا آن در مساجد شهر بپردازیم شاید یادآوری باشد برای مسئولان مربوطه شهرستان که در زمان نوسازی و یا ساخت مساجد آن‌‌ها را به سمت وو سوی هنر اسلامی سوق دهیم تا در لابلای خانه‌‌های کوچه‌‌ها گم نگردند و تبدیل به نماد در آن مکان شوند.

, پیک هشترود,

مساجد تاریخی جزو افتخارات معماری اسلامی ما محسوب می‎شوند اما در مساجد جدید و مساجدی که در طی دو سه دهه اخیر ساخته شده‌‌اند تاکید بر اجرای اصول شهرسازی ایرانی و اسلامی کمتر مورد توجه قرار گرفته و اتفافا معماری ایرانی و اسلامی اصلا رعایت نشده است.

,

جلسه شورای هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد

, جلسه شورای هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد, جلسه شورای هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد,

هریس پویا نوشت، فیروز طلوع حیات مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس ضمن تبریک آغاز سال ۹۶ به دست اندرکاران و تلاشگران عرصه کشاورزی گفت: در سال ۹۵ بخش کشاورزی در زمینه اقتصاد مقاومتی یکی از بخش های بسیار موفق بوده است.

, هریس پویا,

وی افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه سال ۹۶، سال “اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال” نامگذاری شده است جهادکشاورزی شهرستان مصمم است با بهره گیری از تمام امکانات در راستای تحقق این امر در سال پیش رو اقدامات اساسی انجام دهد.

,

دامنه نشر اکاذیب از مجازات جزای نقدی تا اعدام است

, دامنه نشر اکاذیب از مجازات جزای نقدی تا اعدام است, دامنه نشر اکاذیب از مجازات جزای نقدی تا اعدام است,

صدای سراب نوشت: مهدی شمسی رییس دادگستری شهرستان سراب در جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی با بیان اینکه ستاد پیشگیری از جرایم توسط بخشنامه رییس کل دادگستری در شهرستانها و کل کشور تشکیل یافته که ستاد شهرستانها به ریاست روسای دادگستری و با عضویت دادستان و اعضای متناظر و مرتبط با انتخابات از قبیل فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رییس ثبت احوال و مسئولین هیئت نظارت بر انتخابات تشکیل شده است.

,

وی افزود: نشر اکاذیب در قالب تخریب یک نماینده برای بهره برداری رقیب، نشر اکاذیب از طریق رایانه و به صورت گسترده از جرایم شایع انتخاباتی است.

,

رئیس دادگستری شهرستان سراب اظهار داشت: برخی عناوین نشر اکاذیب و نشر گسترده آن برای قانونگذار در حد مفسد فی الارض اجازه صدور حکم می‌دهد.

,

تلاش بسیجیان برای یافتن مفقودان سیل کمتر از جهاد جبهه نیست/ با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم

, تلاش بسیجیان برای یافتن مفقودان سیل کمتر از جهاد جبهه نیست/ با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم, تلاش بسیجیان برای یافتن مفقودان سیل کمتر از جهاد جبهه نیست/ با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم,

پایگاه خبری توفارقان با اشاره به سخنان فرماندار سپاه عاشور غلام عسکر کریمیان در بازدید از مناطق سیل زده آذرشهر نوشت: هر حرکتی که در راستای تقویت انقلاب باشد ارزشمند  است،  خدمت به مردم ذخیره آخرت ماست و باید قدر آن را بدانیم.

, پایگاه خبری توفارقان ,

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه اگر کار و خدمتی خالصانه و برای رضای الهی باشد، نصرت الهی را به همراه دارد، افزود: شایسته ترین افراد در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در حال حاضر گمنامانی هستند که هدف خود را فقط رضای الهی قرار داده‌اند.

,

کریمیان یادآور شد: خدمت به مردم یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است بنابراین باید با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم.

,

تداوم تلاش‌‌ها برای یافتن جسد کودک 18 ماهه مفقود شده در سیل عجب‌‌شیر

, تداوم تلاش‌‌ها برای یافتن جسد کودک 18 ماهه مفقود شده در سیل عجب‌‌شیر, تداوم تلاش‌‌ها برای یافتن جسد کودک 18 ماهه مفقود شده در سیل عجب‌‌شیر,

سیدشمس الدین مراثی روز یکشنبه در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر، اظهار کرد: در جریان سیل اخیر 20 نفر در روستای چنار و یک نفر نیز در قلعه چای جان خود را از دست دادند و تلاش نیروهای امدادی، سپاه، ارتش و هلال احمر در مسیر سیل در رودخانه قروچای برای یافتن جسد این کودک ادامه دارد.

,

وی همچنین به توزیع مایحتاج و اقلام مورد نیاز سیل زدگان از طرف هلال احمر در روزهای گذشته و تداوم آن اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر همزمان با جستجوی مفقودان حادثه، اقدام به توزیع لوازم و اثاثیه و اقلام مورد نیاز سیل زده گان کرده و این موضوع تا رفع احتیاج سیل زدگان و با هماهنگی مدیریت بحران استان ادامه خواهد یافت.

,

کاهش ۵۰ درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب

, کاهش ۵۰ درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب, کاهش ۵۰ درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب,

پایگاه خبری انعکاس بناب به نقل از سخنان ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب در تشریح ۵ آسیب اجتماعی اولویت دار که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، نوشت: اعتیاد، سکونتگاه‌های غیررسمی، فساد، فحشاء و بی بند و باری و طلاق ۵ آسیب اجتماعی اولویت دار کشور هستند.

, انعکاس بناب,

فرج اللهی از کاهش آمار طلاق در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: در این حوزه نیز قدم های خوبی در سطح شهرستان برداشته شده و انتظار داریم علمای محترم و سایر عزیزانی که در این حوزه برای مردم صحبت می کنند از آمارهای غیرکارشناسی و غیرموثق پرهیز و اجتناب کنند.

,

تجلیل از فعالین حوزه سلامت و سفیران سلامت مدارس عجب شیر

, تجلیل از فعالین حوزه سلامت و سفیران سلامت مدارس عجب شیر, تجلیل از فعالین حوزه سلامت و سفیران سلامت مدارس عجب شیر,

پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر از همایش سفیران سلامت در شهرستان عجب شیر خبرداد و نوشت: روز یکشنبه در در سالن فرمانداری عجب شیر برگزار شد از ۳۰سفیر سلامت فعال دانش‌آموزی و ۱۰۰نفر از مدیران آنها تجلیل به عمل آمد.

, فرهنگ عجب شیر,

فرماندار عجب شیر در این همایش با بیان اینکه امنیت و بهداشت دو مسئله مهمی هستند که در جامعه وجود دارند اظهار داشت: رابطین سلامت سفیران سلامت در اجتماع هستند و نقش بسیار ارزشمند و بزرگی در جهت ترویج سلامت مردم جامعه دارند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه