اخبار داغ

برگزاری نشست نمایندگان و رؤسای انجمن خوشنویسی کرمانشاه در سرپلذهاب/ هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی است

برگزاری نشست نمایندگان و رؤسای انجمن خوشنویسی کرمانشاه در سرپلذهاب/ هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی است
معاون فرماندار سرپلذهاب در نشست نمایندگان و رؤسای انجمن خوشنویسی کرمانشاه و گفت: هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی است که باید نهایت استفاده از آن صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، معاون فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن خیرمقدم  به هنرمندان و اساتید عرصه هنر خوشنویسی گفت: برگزاری این نشست با هدف تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات هنرمندان فعال در رشته خوشنویسی و راه های ارتقاء فعالیتهای  آنان صورت پذیرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

مراد کرمی افزود: تداوم چنین نشست هایی می تواند به ارتقاء جایگاه هنر به ویژه هنر زیبای خوشنویسی منجر گردیده و اساتید این حوزه به ایفای نقش در مناسبات فرهنگی و هنری بپردازند.

,

در ادامه این نشست، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشنویسی استان با زحمات اساتید این عرصه به ویژه استاد عبداله جواهری توانسته است پیشرفت قابل توجهی را تجربه نماید.

,

مهدی بساطی با ذکر برخی از مشکلات موجود در در زمینه مسائل فرهنگی و هنری از جمله کمبود فضای مناسب برای ایفای نقش هنرمندان اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و مساعدت بیش از پیش مسئولان استان و شهرستان شاهد برطرف شدن این موانع باشیم.

,

 

,

 

, ,

عبدالله جواهری نیز با تشکر از مسئولین و هنرمندان شهرستان به ویژه جناب آقای رامین دارابی (مسئول انجمن خوشنویسی سرپل ذهاب) خاطر نشان شد که سرپل ذهاب به لحاظ فرهنگی و هنری از قدمت دیرینه ای برخوردار بوده و صاحب استعدادهای مناسب انسانی می باشد.

,

 

,

 

, ,

وی تأکید کرد که برگزاری جشنواره خوشنویسی با گستره استانی در این شهرستان می تواند جایگاه هنری سرپل ذهاب را ارتقاء دهد.

,

 

,

در این دیدار رامین دارابی با ذکر سابقه انجمن و اقداماتی که در این مدت انجام گرفته است، به مشکلات موجود در این عرصه پرداخته و اظهار امیدواری کرد که با تشکیل اتاق فکر فرهنگی هنری و اختصاص بودجه بتوان در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگ و هنر در شهرستان گامهای مؤثری برداشت.

,

 

,

 

, ,

 

,

لازم به ذکر است که در این نشست برخی از اساتید و رؤسای انجمن خوشنویسی در سطح استان حضور داشتند که اسامی آنها به قرار زیر می باشد:

,

١- استاد عبدالله جواهری (مسئول انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه)

,

٢- رامین دارابی (مسئول انجمن خوشنویسی شهرستان سرپل ذهاب)

,

٣- اکبر محمدی (عضو شورای انجمن خوشنویسی کرمانشاه)

,

٤- فرهاد غلامی (عضو شورای انجمن خوشنویسی کرمانشاه)

,

٥- سعید زمزیا (عضو شورای انجمن خوشنویسی کرمانشاه)

,

٦- سعید رضایی (بازرس انجمن خوشنویسی کرمانشاه)

,

٧- کیومرث بهرامی (مسئول انجمن خوشنویسی شهرستان اسلام آباد غرب)

,

٨- بهرام عسگری (مسئول انجمن خوشنویسی شهرستان  کنگاور)

,

٩- مراد زندی پیام (مسئول انجمن خوشنویسی شهرستان صحنه)

,

١٠- حمیدرضا زارع پور (امور مالی انجمن خوشنویسی سرپل ذهاب)

,

١١- فردین رضایی (عضو شورا و مسئول آموزش انجمن خوشنویسی سرپل ذهاب)

,

١٢- فرزاد یارمرادی (از اعضای ممتاز شهرستان سرپل ذهاب)

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه