اخبار داغ

رئیس هیأت تیراندازی شهرستان اشتهارد :

بالا بودن هزینه ی رشته تیراندازی دلیل استقبال کم جوانان اشتهاردی/ در شهرستان ۵۰۰ قبضه اسلحه شکاری مجاز وجود دارد

بالا بودن هزینه ی رشته تیراندازی دلیل استقبال کم جوانان اشتهاردی/ در شهرستان ۵۰۰ قبضه اسلحه شکاری مجاز وجود دارد
یوسف شاهبختی: در شهرستان ۵۰۰ قبضه اسلحه شکاری مجاز وجود دارد که این خود نشاندهنده ی علاقه بسیار زیاد مردم اشتهارد می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف شاهبختی رئیس هیأت تیراندازی شهرستان اشتهارد در خصوص وضعیت رشته ی تیراندازی در اشتهارد در مصاحبه با تات خبر گفت:رشته  تیراندازی رشته ای پرهزینه بوده و استقبال جوانان و نوجوانان به این خاطر کمرنگ دیده می شود اما استقبال شایانی از سوی بزرگسالان صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم به کمک مسئولین شهرستان هزینه ها را برای تمام علاقه مندان در هر رده سنی و با هر نوع وضعیت مالی کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

یوسف شاهبختی بیان داشت: در سال ۹۵ به علت مشکلات مالی، بسیاری از مسابقات برگزار نشد ولی امید می رود در سال ۹۶ با کمک ورزشکاران و مسئولین شاهد برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی باشیم.

,

وی اظهار داشت: در شهرستان ۵۰۰ قبضه اسلحه شکاری مجاز وجود دارد که این خود نشاندهنده ی علاقه بسیار زیاد مردم اشتهارد می باشد.

,

یوسف شاهبختی با اشاره به نبود سالن مناسب برای علاقمندان به رشته تفنگ بادی در اشتهارد، بیان داشت: از مسئولین تقاضا دارم در جهت احداث سالنی کوچک برای تفنگ بادی اقدام نمایند تا بتوانیم فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه ی استعدادیابی داشته باشیم اگر این مهم اتفاق افتد هم در استان و هم در کشور قهرمان ارزنده ای را می توانیم تربیت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه