اخبار داغ

فرشاد پیوس:

پرسپولیس محکوم به برد است/ تساوی مقابل الهلال نتیجه کارگشا برای صعود نیست

پرسپولیس محکوم به برد است/ تساوی مقابل الهلال نتیجه کارگشا برای صعود نیست
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس در دیدار با الهلال محکوم به برد است، گفت: تساوی مقابل الهلال نتیجه کارگشا برای صعود نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه دیدار پرسپولیس _ الهلال عربستان، اظهار کرد: قهرمانی در لیگ برتر با وجود سه هفته مانده به پایان این رقابت ها، انگیزه و روحیه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را بالا برده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پرسپولیس با بررسی تمام آمار و ارقام، نتیجه ای بی نظیر را در تاریخ مسابقت لیگ برتر رقم زده است و تمام رکورد ها را از آن خود کرده است.

,

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار الهلال _ پرسپولیس، اضافه کرد: الهلال در این دیدار میزبان است و از تمام ابزار میزبانی خود برای ایجاد فضایی به نفع خود در ورزشگاه عمان استفاده کرده است.

,

پیوس با بیان این مطلب که پرسپولیس در دیدار با الهلال محکوم به برد است، تصریح کرد: تساوی هم مقابل الهلال نتیجه کارگشا برای صعود نیست.

,

وی در خاتمه اظهار کرد: صعود به مرحله بعدی مسابقات باشگاه های آسیا با وجود سختی های موجود دست نیافتنی نیست و امیدوارم پرسپولیس در تهران به این مهم دست پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه