اخبار داغ

بازیگر "ماجرای نیمروز" در جمع دانشجویان سمنان:

جنایات منافقین در یک فیلم نمی گنجد/ شباهتم به "سعید امامی" اتفاقی نبود

جنایات منافقین در یک فیلم نمی گنجد/ شباهتم به "سعید امامی" اتفاقی نبود
جواد عزتی بازیگر فیلم ماجرای نیمروز گفت: این فیلم گوشه ای از وقایع برهه ای از تاریخ را نشان می دهد و برای روشن کردن ابعاد مختلف جنایات منافقین نیاز به کار بیشتری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اکران دانشجویی فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" با حضور جواد عزتی و مهدی زمین پرداز، بازیگران این فیلم به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در سالن امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جواد عزتی بازیگر این فیلم با اشاره به نقش متفاوت خود در ماجرای نیمروز گفت: هر بازیگری دوست دارد که نقش های متنوعی را اجرا کند و البته اینکه مورد توجه مخاطب قرار گیرد هم مهم است.

,

عزتی با بیان اینکه محمدحسین مهدویان کارگردان این فیلم از بهترین کارگردانان سینما است اذعان کرد: علی رغم جوانی محمدحسین مهدویان، شاهد پختگی فیلم های این کارگردان خوب کشور هستیم و کار کردن با او در ماجرای نیمروز تجربه خوبی بود. مهدویان انعطاف لازم در کار را دارد و من با عزمی راسخ پیشنهاد او را قبول کردم.

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شباهت نقش و گریم خود به سعید امامی اظهار کرد: قطعا این شباهت اتفاقی نبوده، پس از اکران فیلم و شیطنت برخی رسانه ها آقای مهدویان گفت به دلیل جذابیتی که دارد بدمان نمی آید این شباهت وجود داشته باشد. البته من از موضوع خبر نداشتم و بعداز ساخت و اکران فیلم متوجه شباهتم شدم. دلیلش این بود که ذهنیتم به آن سمت نرود تا نقشم را به درستی اجرا کنم و طبیعتا هم نباید می فهمیدم. قطعا این شباهت اتفاقی نبوده

,

بازیگر فیلم ماجرای نیمروز با اشاره به موضوع فیلم و نمایش وقایع سال 60 گفت: این فیلم گوشه ای از وقایع برهه ای از تاریخ را به نمایش می گذارد و قطعا برای روشن کردن ابعاد مختلف جنایت های منافقین نیاز به کار بیشتری است.

,

عزتی درگذشت عارف لرستانی را مصیبتی دردناک عنوان کرد و افزود: عارف لرستانی مرد پرکاری بود که سالم زندگی می کرد و در طول دوران بازیگری خاطرات زیادی از او دارم و مطمئنم الان جای خوبی دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه بازی کردن نقش های تاریخی کاری دشوار است ابراز کرد: من در دوره ای متولد شدم که جنس آدم های آن روزگار با امروز متفاوت است و آن افراد هنوز هم با حس و حال همان سال ها وجود دارند. من هم با برخورد و هم نشینی با این افراد و زندگیدر فضای جبهه و جنگ و پرداختن به آثار هنری مرتبط با آن دوره توانستم نقش خود را بپذیرم و امیدوارم مخاطبان از این نقش لذت برده باشند.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شخصیت های فیلم ماجرای نیمروز گفت: تمامی شخصیت ها به جز نقش آقای صدیقیان واقعی بودند و برخی از آن ها در قید حیات هستند.

,

در پایان این نشست که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد از عوامل فیلم ماجرای نیمروز تقدیر شد.

,

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان از سال 1362 تاکنون در این دانشگاه فعال است و از تشکل های موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به حساب می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه