اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز:

مردم فریب ترفندهای انتخاباتی کاندیداها را نخورند

مردم فریب ترفندهای انتخاباتی کاندیداها را نخورند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز گفت: در ایام انتخابات عده‌ای برای بدست آوردن رای بیشتر قصد دارند با خرید رای مردم، پهن کردن سفره‌های غذا، پخش سبد کالا و سایر ترفندهای انتخاباتی دیگر، مردم را از مسیر انتخاب افراد مفید در انتخابات، منحرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقش درگزخبر، جشن مبعث با همت بسیج ناحیه درگز و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شب مبعث حضرت محمد(ص) در منطقه محروم زابل‌قلعه این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقش , درگزخبر, ، جشن مبعث با همت بسیج ناحیه درگز و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شب مبعث حضرت محمد(ص) در منطقه محروم زابل‌قلعه این شهر برگزار شد.,

در این مراسم، حجت‌الاسلام داود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز گفت: خداوند مهربان بعد از خلق جهان الگوهایی را برای هدایت انسان‌ها بر زمین فرستاد.

,

وی افزود: 124 هزار پیامبر برای هدایت انسانها بر زمین آمدن تا کارهای خوب را در بین مردم تبلیغ کنند و مایه هدایت آنها شوند.

,

حجت الاسلام عبدالهی خاطر نشان کرد: شب مبعث شبی است که آخرین پیامبر خداوند ماموریت یافت تا بشریت را در راه رسیدن به هدف اصلی خلقتشان، هدایت کند.

,

وی ادامه داد: پیامبر اسلام نیز مانند تمام پیامبران الهی در این عرصه سختی‌ها و رنج های بسیاری کشید و از لحظه‌ای که به طور رسمی پیامبری خود را اعلام کرد؛ دشمنی‌ها و رنجهای بسیاری را تحمل کرد.

,

وی افزود: بسیاری قصد داشتند با فشار آوردن بر پیامبر(ص) و دادن ثروت، حضرت محمد(ص) را از مسیرش منحرف کنند که در آن هرگز موفق نشدند.

,

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه زندگی حضرت محمد(ص) الگویی مناسب برای زیستن است؛ گفت: در ایام انتخابات نیز عده‌ای برای بدست آوردن رای بیشتر قصد دارند با خرید رای مردم، پهن کردن سفره‌های غذا، پخش سبد کالا و سایر ترفندهای انتخاباتی دیگر، مردم را از مسیر انتخاب افراد مفید در انتخابات، منحرف کنند.

,

وی ادامه داد: مردم هوشیار باشند و مراقب ترفندهای انتخاباتی کاندیدای مختلف باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه