اخبار داغ

یک کارشناس امور سیاسی مطرح کرد؛

شرکت در انتخابات نوعی "پدافند غیر عامل" محسوب می شود/ کاندیدها نباید از رقابت های انتخاباتی غرب الگو بگیرند

شرکت در انتخابات نوعی "پدافند غیر عامل" محسوب می شود/ کاندیدها نباید از رقابت های انتخاباتی غرب الگو بگیرند
حمید سلطانی گفت: دشمنان همواره در تلاشند تا میزان مشارکت سیاسی مردم را در انتخابات کاهش داده و مشروعیت نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  «طنین شهر»، حمید سلطانی کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل اظهار داشت: در سال های اخیر شرکت در انتخابات نوعی پدافند غیر عامل نیز محسوب می شود و دشمنان ما در صددند با کاهش میزان مشارکت مردم به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  «, طنین شهر, »، حمید سلطانی کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل اظهار داشت: در سال های اخیر شرکت در انتخابات نوعی پدافند غیر عامل نیز محسوب می شود و دشمنان ما در صددند با کاهش میزان مشارکت مردم به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.,

وی افزود: اگر به تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردمی به عنوان تهدید نگاه شود لزوم همکاری نهادهای مختلف برای ترغیب مردم به رای دادن بیشتر احساس می شود.

,

سلطانی در ادامه خطاب به طرفداران جناح های مختلف سیاسی خاطر نشان کرد: دمکراسی دینی حاکم بر کشور موجب ورود نامزدهای انتخاباتی با عقاید مختلف شده است و لازم است طرفداران جناح ها از این ظرفیت کم نظیر استفاده بهینه و موثر داشته باشند.

,

این کارشناس با انتقاد از رفتارهای تخریب کننده برخی از حامیان کاندید ها در ادوار گذشته گفت: کاندیدها و حامیان آنان گاه برای تخریب رقیب خود اقدام به برنامه ریزی و شبکه سازی های گسترده می کنند و شایسته است این وقت و هزینه در عوض تخریب صرف تنظیم برنامه شود تا افراد بیشتری به مشارکت در این امر قانونی ترغیب شوند.

,

سلطانی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود معیار افراد اصلح را بازگو کردند و در وضعیت کنونی کشور در هر 2عرصه انتخابات شورا و ریاست جمهوری انتخاب فردی انقلابی با روحیه جهادی بسیار مورد تاکید است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گرایش به مدل غربی رقابت های انتخاباتی را آفتی بزرگ برای جامعه ایران تلقی کرد و گفت: در انتخابات اخیر آمریکا جهان شاهد قربانی شدن اخلاق بود و هیچ یک از ما نباید اجلزه دهیم این الگو از سوی هیچ کاندیدا حامیان و یا طرفدارانش پیاده شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه