اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

نرخ بالای بیکاری در بخش مرکزی تنگستان وجود دارد

نرخ بالای بیکاری در بخش مرکزی تنگستان وجود دارد
دهدشتی فرماندار تنگستان گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید و نرخ بالای بیکاری در تنگستان بویژه در بخش مرکزی، باید به دنبال طرح هایی باشیم که اولویت اشتغالزایی در آنها لحاظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در اولین جلسه شورای اداری سال 96 گفت: جای خالی دکتر نگین تاجی را در جلسه احساس می شود، کسی که به تواضع و تلاش در حوزه سلامت اشتهار و بیشترین همراهی را با مدیران شهرستان داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی افزود: یکی از نکات مهم سال 95، حضور مستمر وزیران در استان بود که تلاش ما در شهرستان این بود که از ظرفیت این وزرا، حداکثر استفاده را ببریم.

,

دهدشتی ادامه داد: باید بپذیریم برای رساندن توسعه شهرستان به نرم استانی و حتی با مقایسه با شهرستانهای هم جوار، باید تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشیم.

,

فرماندار تنگستان اظهار داشت: در بخش مرکزی شهرستان، با توجه به نوع معیشت مردم، که عمدتن وابسته به کشاورزی ست، و ما در این حوزه با مشکل آب روبرو هستیم، لذا موضوع احداث سد خاییز را پیگیری کردیم و مراحل آغاز احداث آنرا در اوایل سال 96 خواهیم داشت.

,

وی خاطر نشان کرد:  اعتبارات سد خاییز ابلاغ شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده و پس از اخذ مجوز زیست محیطی ان، کلنگ زنی رسمی سد خاییز را خواهیم داشت.

,

عادل دهدشتی با اشاره به مطالبات دیرینه مردم مرکز شهرستان، ساماندهی کانالهای آبیاری بوده است، گفت: کار لوله گذاری این کانالها را از محل اعتبارات ملی و شهرستانی از تیرماه با اولویت محلات پرخطر را دستور کار خواهیم داشت.

,

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در حوزه راه های مواصلاتی دو کار عمده مدنظر هست، یکی اتوبان اهرم به برازجان و دیگری بزرگراه بوشهر به دیر، که می طلبد در سال 96 اعتبارات این پروژه ها را در ردیف های مشخص ملی دریافت کنیم،که این مهم نیز در دستور کار هست.

,

وی افزود: در حوزه سلامت، ساختمان فاز دوم بیمارستان اهرم، تقریبن تمام شده است، ولی به لحاظ تأسیسات ،تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، نیاز هست با پیگیری ویژه در شش ماهه اول سال، بیمارستانی در خور شان مردم عزیز شهرستان داشته باشیم.

,

دهدشتی اظهار داشت: درحوزه بنادر، در بحث جذب اعتبارات ملی، کارهای خوبی صورت گرفته، بعنوان مثال در اسکله محمدعامری، بوالخیر و دلوار

,

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش دلوار، جاده پرخطر روستایی (ساحلی) را داریم که با تلاشی که داشتیم، اعتبارات لازم را اخذ کرده و کار تعریض و بهسازی آن را شروع خواهیم کرد.

,

دهدشتی فرماندار تنگستان گفت: در بحث راه های مواصلاتی محور بنه گز به عالیشهر را داریم، که کار تجهیز کارگاه آن و تعیین پیمانکار، انجام شده و در ادامه اجرایی خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: پروژه روکش آسفالت و بهسازی محور اهرم به دلوار، اعتبارات آن اخذ شده و ظرف روزهای آینده، کار اجرایی ان آغاز خواهد شد.

,

عادل دهدشتی افزود: این نوید را به مردم می دهم که با توجه به برنامه ریزیهایی که در مجموعه مدیریتی  داشتیم و اعتباراتی که درادامه ابلاغ خواهد شد، قطعن سال 96، سالی به یادماندنی برای مردم تنگستان خواهد بود.

,

فرماندار تنگستان تصریح کرد:  با توجه به نام گذاری سال جدید و نرخ بالای بیکاری در تنگستان بویژه در بخش مرکزی، باید به دنبال طرح هایی باشیم که اولویت اشتغالزایی در آنها لحاظ شود.

,

وی گفت: با توجه به تخصیص بخشی ازاعتبارات حوزه عمران شهری، انتظار داریم تا ده روز آینده از شهرداریهای شهرستان بویژه اهرم، که شاهد یک تحرک و پویایی در سطح شهر باشیم.

,

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان  تاکید کرد: برای ایام انتخابات، اعضای شورای اداری شهرستان، اصل بی طرفی را کاملن رعایت کرده و طبق قانون اموال و امکانات عمومی به هیچ وجه در راستای انتخابات، له و علیه کاندیدایی استفاده نکنند و تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند،شفاف،با حضور حداکثری مردم سرلوحه کار باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه