اخبار داغ

ملی پوشان به میهن بازگشتند؛

رنجر کماندوکاران لردگانی افتخار آفریدند+ تصاویر

رنجر کماندوکاران لردگانی افتخار آفریدند+ تصاویر
تیم ملی رنجر کماندو ایران مدال های جهانی صلح و دوستی از کشور تفلیس گرجستان را فتح کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، تیم ملی رنجر کماندو ایران با سرمربیگری استاد محسن عالیوند، مربیگری استاد محسن مظفری بابادی و با کاپیتانی آقای سعید قدمیانفر توانست در دو بخش آزاد و نیمه آزاد و سوپر فایت حرفه ای نائب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ تفلیس گرجستان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,

 در این رقابت ها 30 تیم از کشورهای ترکیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، عراق، افغانستان، ترکمنستان و دو تیم از ایران، جمعه یکم اردیبهشت ماه 96 به مدت سه روز در کشور گرجستان شرکت نمودند که تیم گرجستان قهرمان تیمی و تیم ملی رنجر کماندو که در غالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات شرکت نمود توانستند به مقام نائب قهرمان این دوره از مسابقات دست پیدا کند.
 ورزشکاران ایران در این دوره از مسابقات توانستند به ۱۵ نشان طلا، ۱۳نقره ویک برنز دست بیابند‌ و نائب قهرمانی جهانی این دوره از مسابقات را نصیب این مرز و بوم کنند.
گفتنی است، تیم کماندوی ایران با شرکت 29 نفر در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات حضور داشتند و از شهرستان لردگان آقایان جمال موسوی و حامد جهانی با کسب مدال طلا و سعید قدمیانفر به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
برای دیدن تصاویر با وضوح بهتر روی عکس ها کلیک کنید.
,
,
,
,
,
















 
, , ,
,
, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه