اخبار داغ

همزمان با هفته سلامت و عید مبعث صورت گرفت؛

کمک ۱۸۰ میلیون ریالی به مددجویان نیازمند در رشتخوار

کمک ۱۸۰ میلیون ریالی به مددجویان نیازمند در رشتخوار
سرپرست کمیته امداد شهرستان رشتخوار گفت: همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) و هفته سلامت با استفاده از کمک های مردمی و کمیته امداد بیش از 180 میلیون ریال با تهیه سبد کالا و توزیع بخاری گازی به مددجویان نیازمند در شهرستان رشتخوار کمک‌رسانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، مجید حسین زاده سرپرست کمیته امداد شهرستان رشتخوار صبح امروز ضمن تبریک عید مبعث در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با هفته سلامت و عید مبعث بیش از 180 میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار با استفاده از کمک های مردمی و کمیته امداد اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه افزود: 68 بسته کالا هر کدام به ارزش 700 هزار ریال و 47 دستگاه بخاری گازی هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال  از جمله کمک های انجام شده به مناسبت هفته سلامت و عید مبعث، بین مددجویان و نیازمندان در شهرستان رشتخوار بوده است.

,

 

,

 

,

حسین زاده در رابطه با توزیع بخاری گازی بین نیازمندان کمیته امداد این شهرستان در ادامه به خبرنگار ما گفت: 47 دستگاه بخاری گازی با استفاده از کمک‌های خیرین روستای علی آباد دامن و کمیته امداد امام(ره) رشتخوار بین نیازمندان روستای علی آباد دامن توزیع شده است.

,

 

,

 

,

وی در ادامه همچنین از توزیع بیش از 350 میلیون ریال گوشت توسط خیرین رشتخواری همزمان با عید مبعث در سطح این شهرستان خبر داد و یادآور شد:  این میزان گوشت تهیه شده توسط خیرین شهر رشتخوار به صورت بسته بندی شده، بین بیماران نیازمند درسطح شهرستان توزیع شد.

,

 

,

 

,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در پایان با اشاره به همکاری بسیار مطلوب خیرین در این شهرستان در تمامی مناسبت‌ها گفت :  خیرین شهرستان رشتخوار همواره در زمینه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و توجه به این قشر از جامعه با نهاد کمیته امداد شهرستان رشتخوار همکاری‌های بسیار مطلوبی دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه