اخبار داغ

تنور انتخابات شوراها هر روز داغ تر می شود/"تلگرام"جولانگاه تبلیغات کاندیداها در اصلاندوز

تنور انتخابات شوراها هر روز داغ تر می شود/"تلگرام"جولانگاه تبلیغات کاندیداها در اصلاندوز
همزمان با دیگر شهرهای کشور تنور انتخابات شوراها در اصلاندوز نیز روز به روز داغ تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،16روز دیگر دو انتخابات مهم  در کشور برگزار می شود،پس از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از سوی 6 نامزد این دوره از انتخابات طبیعی است که فضای کشور انتخاباتی شده  و صد البته چه بخواهیم و چه نخواهیم فعالیت کاندیداهای شورای شهر و روستا و حامیان آنها نیز به صورت غیرعلنی شروع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

ولی موضوع اصلی که تنور انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه را گرم گرم می کند، انتخابات شورای شهرها و روستاهای کشور است و انتخابات ریاست جمهوری را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

,

امروزه شوراها مشخص می کنند که شهرداری چگونه عمل می کند و اعتبارات ریالی شهر را چگونه و کجا مصرف کند. حتی تصمیم اعضای شوراست که مسیر درآمد شهرداری ها را مشخص می کند و اهمیت شوراها و عملکرد آنها بسیار حائز اهمیت شده است.

,

بنابراین بایستی افرادی آشنا با قوانین شهرداری ها، آشنا با نحوه شهرسازی و چگونگی چیدمان مبلمان شهری، دارای تخصص در خصوص مسائل مالی و شیوه های درآمدزایی و از همه مهم تر دارای شناخت وسیع و عمیق از شهر و دیاری که می خواهد در آن کاندیدا شود را انتخاب کرد.

,

تعداد 33 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اصلاندوز ثبت نام کردند که پس از بررسی در هئیت های اجرایی و نظارت تعداد داوطلبان برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اصلاندوز به 30 نفر رسید.

,

همزمان با دیگر شهرهای کشور تنور انتخابات شوراها در اصلاندوز نیز روز به روز داغ تر شده و همه 30 کاندیدا از طرق مختلف از جمله ایجاد کانالها و گروههای تلگرامی در فضای مجازی و گشت و گذار در محلات و خیابانها،بدنبال جلب رضایت مردم و شناساندن خود بعنوان کاندیدای شورای شهر هستند.البته تبلیغات رسمی و علنی شوراها از 21 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

,

اما پایگاه خبری ارس تبار بعنوان سایت خبری و اطلاع رسانی رسمی کشور در نظر دارد طبق برنامه ریزی که انجام داده مصاحبه اختصاصی با کلیه کاندیداها انجام دهد که شهروندان بهتر بتوانند با نامزدها آشنا شوند.

, ارس تبار,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه