اخبار داغ

گزارش تصویری از تور اداری اشتغال شهرستان قصرقند

گزارش تصویری از تور اداری اشتغال شهرستان قصرقند
مسئولین اداری قصرقند در سفری هفت روزه و در قالب تور اشتغال این شهرستان از طرح های اقتصاد مقاومتی استانهای جنوب شرق دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، مسئولین اداری شهرستان قصرقند با هدف بازدید و بهره برداری از طرح های اشتغالزای و اقتصاد مقاومتی دیگر استان ها در سفری هفت روزه از استانهای یزد، کرمان، خراسان جنوبی و رضوی در قالب تور اشتغال شهرستان قصرقند دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

فرماندار شهرستان قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، هدف از برپایی تور اداری اشتغال شهرستان قصر قند را محقق کردن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود:  در این سفر برخی از طرح های اشتغالزایی دیگر استان ها را که قابلیت اجرا در قصرقند  دارند، مورد بازدید قرار دادیم و با مسئولان اجرایی آنان دیدار کردیم.

, پاپایا,

حمیرا ریگی با اشاره به نام برخی مسئولین شرکت کننده در این تور، بیان کرد: بخشداران مرکزی و ساربوک، مسئولان اداره های جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، صنعت و معدن، تعاون و کار و رفاه اجتماعی ، شهردار و یکی از کارآفرینان نمونه در حوزه کشاورزی قصر قند  در این بازدیدها حضور داشتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه