اخبار داغ

عوام فریبی تا کجا؟ / یکی از دلایل جریان اصلاحات برای رای دادن به دکتر روحانی + تصویر

عوام فریبی تا کجا؟ / یکی از دلایل جریان اصلاحات برای رای دادن به دکتر روحانی + تصویر
تلاش جریان اصلاحات برای توجیه فعالیت های دولت یازدهم برخی سخنان این افراد را به دست مایه طنز برای کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، وقتی در کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی وابسته به دولت از دلایل رای دادن مردم به دکتر روحانی پس از 4 سال بی تدبیری سخن گفته می شود انسان به فکر فرو می رود که واقعا به خاطر کدام عملکرد باید به روحانی رای داد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

آیا باید به خاطر برجام به روحانی رای داد که دستاورد آن پر کردن قلب راکتور اراک، یادگار زحمات دانشمندان شهید هسته ای با بهترین و مقاومترین بتن بود؟ یا شاید باید به خاطر بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی به روحانی رای بدهیم که کومور و جیبوتی هم با ما قطع ارتباط نمودند؟

,

البته نباید از ایجاد رونق اقتصادی در صد روز چشم پوشی کرد که نقش غیرقابل انکاری در بیکاری امروز جوانان تحصیلکرده داشته است!!

,

از طرفی بی انصافی است اگر بگوییم که در تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی دولت نقشی نداشته است و باید این یک مطلب را نیز به دیگر دستاوردهای تمدید و امید ، ببخشید تدبیر و امید افزود.

,

عبور از خوش اخلاقی های رییس جمهور  و دوستان و وزیران وی در طول 4 سال گذشته نیز قابل قبول نیست آنجایی که باید عینک می زدیم تا برجام را ببینیم و بی شناسنامه می شدیم و کم سواد و افراطی و یا جایی که باید به جهنم نقل مکان می نمودیم و کاسب تحریم می شدیم و یا بد دل بد بین و بدگمان!!

,

حال دیگر بماند آن گفتگوی گرم وزیر بهداشت با فرماندار شهری محروم در ایلام و یا برخورد دوستانه وزریری دیگر با یک خبرنگار!!

,

بگذریم از خدمات ارزنده دولت در راستای بهبود وضعیت مدیران ارشد با ارائه حقوق های نجومی 214 میلیون تومانی و یا بگذریم از لطف بی نظیر دولتمردان به اختلاس کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان که 8 هزار میلیارد تومان سرمایه ملی را به جیب زدند و رفتند.

,

خدمات ارزنده دولت روحانی تنها به اینجا ختم نمی شود و فروزان تر می گردد انجایی که پروژه های چندبار افتتاح شده در دوماه گذشته به یمن خوش قلبی دولت یازدهم مجددا افتتاح شدند تا اگر در نخستین بار به خوبی روبان را پاره نکرده بودند این بار پاره کنند.

,

اما حالا با گذشتن از تمام این خدمات ارزنده باید به خدمتی ارزنده تر اشاره نمود که در کانال های تلگرامی وابسته به دولت به ان اشاره شده است و ان هم فیلتر نشدن تلگرام است!!!

,

اولا سوال اصلی اینجاست. اصلا چه کسی گفته تلگرام قرار بود فیلتر شود؟ و آیا فیلتر نمودن تلگرام یا دیگر شبکه های فضای مجازی به دست دولت نیست؟

,

چگونه است که دولت در فیلتر نمودن رسانه های منتقد ید طولایی دارد اما وقتی صحبت از فیلتر تلگرام می شود دولت نقشی نمی تواند داشته باشد؟ پس چه کسی نقش دارد؟

,

قبل از هرچیز اگر قرار باشد رسانه ای و یا اپلیکیشنی از شبکه های مجازی فیلتر شود تنها از طریق دولت امکان پذیر است نه هیچ نهاد و سازمانی دیگر،در ثانی اصلا چه کسی گفته است که تلگرام فیلتر می شود؟ اگر قرار بود تلگرام و اینستاگرام فیلتر شود پس چرا شخص رییس جمهور در هر یک از این اپلیکیشن ها صفحات مخصوص به خود را دارد؟

,

متاسفانه عوام فریبی دیگر دستاورد دولت یازدهم بود که در طول 4 سال گذشته بیش از هر چیز دیگری خود را نشان داده است.

,

از طرفی نیز باید گفت واقعا خنده دار و تلخ است که دستاورد یک دولت فیلتر نشدن تلگرام باشد و برای یک چنین چیزی مورد تقدیر قرار بگیرد.

,

, ,

مثلا اینکه تلگرام فیلتر نشده است چه دستاورد بزرگی است که مایه خیر و برکت برای مردم و ایران اسلامی باشد؟ البته خود آقایان حامی دولت به این مسئله اشاره کرده اند و در ادامه می گویند برای عده ای از طریق تلگرام اشتغال ایجاد شده است. بله عده ای از طریق تلگرام و با کلاه برداری از مردم و بازی با آبروی خانواده ها هم منبع درآمدی برای خود ایجاد کرده اند و هم حجم شکایات دادگاهی را افزایش داده اند که می توان گفت این نیز دستاورد دولت یازدهم می باشد.

,

به راستی چقدر تلخ است اگر بگوییم دستاورد یک دولت جلوگیری از فیلتر شدن یک برنامه است! قدری تامل

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه