اخبار داغ

گلایه های هنرمندان هرمزگان از دولت یازدهم؛

کارنامه دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر مردود است/مسئولان فرهنگی وعده های خود را فراموش نکنند

کارنامه دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر مردود است/مسئولان فرهنگی وعده های خود را فراموش نکنند
هنرمندان هرمزگانی ضمن گلایه از دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر ؛ افزودند: فرهنگ و هنر در دولت روحانی مورد بی مهری قرار گرفت کارنامه دولت در این حوزه مردود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهدادی ،یکی از هنرمندان شهرستان میناب که در حوزه خوانندگی و ترانه سرایی فعالیت می کند در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ضمن گلایه از عملکرد دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر گفت: فرهنگ و هنر در چندسال اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده که بخش اعظم آن مربوط به نبود منابع مالی و عدم حمایت های مالی از سوی نهادهای  است که واسطه گری ها درکنار رفتن برخی ازهنرمندان به خصوص هنرمندان نوپا بی تاثیر نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , شهدادی ،یکی از هنرمندان شهرستان میناب, فرهنگ کده ,

وی در ادامه بیان کرد: با کمترین هزینه ها و خوش سلیقگی امکان این وجود داشت که هنر را وارد بخش های مختلف اجتماعی کرد و به واسطه آن بسیاری ازمعضلات و مشکلات روز جامعه برطرف نمود .

,

این هنرمند هرمزگانی گفت: امیدواریم که مسئولین هنر رابه عنوان سرگرمی نگاه نکنند و با حمایت از آن راهکاری برای بهتر زیستن بدانند.

,

 

,

زارعی یکی دیگر از هنرمندان هرمزگانی در خصوص ضعف‌های دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر اظهار کرد: کارنامه دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر قابل قبول نیست و مسئولان دولت یازدهم اصلاً هیچ توجهی نسبت به مسائل فرهنگی ،هنری و رفع نیازهای اولیه و ضروری تمامی هنرمندان  ندارند.

, زارعی یکی دیگر از هنرمندان هرمزگانی,

وی در ادامه با بیان اینکه ما طی تمامی این سال ها شعارهای زیبای زیادی را از دهان مسئولان ارشد کشور و مسئولان فرهنگی و هنری مبنی بر حمایت از هنرمندان و رسیدگی به مسائل صنفی و معیشتی هنرمندان شنیده ام که عملی نشده اند؛ تصریح کرد: در حال حاضر بحران وضعیت اجتماعی هنرمندان به اوج خود رسیده و مشکلات بیمه هنرمندان ،حمایت مسئولان و ... به قوت خود باقی مانده است.

,

این هنرمند هرمزگانی با اشاره به اینکه ما نیاز به حضور مدیرانی داریم که وعده های خود را مانند بسیاری از آقایان فراموش نکنند ؛ خاطر نشان کرد: مسئولان به حرف ها و شعارهایی که می دهند پایبند باشند و فکر نکنند که هنرمندان و مردم وعده ها و حرف های شان را به راحتی فراموش می کنند.

,

 

,

ایوب رحیمی بازیگر تئاتر شهرستان میناب افزود: در چهار سال خدمت دولت تدبیر و امید فقط اسکلت مجتمع بزرگ فرهنگی هنری در بلوار آل محمد  در دومین شهر بزرگ استان و شهر هنری که پایتخت تئاتر هرمزگان لقب دارد،به یادگار مانده است.

, ایوب رحیمی بازیگر تئاتر شهرستان میناب,

 

,

کریمی یکی دیگر از هنرمندان هرمزگانی که در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت دارد در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر ؛ گفت: فرهنگ و هنر در دولت آقای روحانی مورد بی مهری قرار دارد و متاسفانه حمایتی از سوی مسئولان ارشد کشوری و استانی به هنرمندان هرمزگانی صورت نگرفته که در واقع می توانم بگویم کارنامه دولت در حوزه فرهنگ و هنر مردود است.

, کریمی یکی دیگر از هنرمندان هرمزگانی,

 

,

علی کریمی بازیگر تئاتر شهرستان میناب هم نیز ضمن گلایه از دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر ؛ بیان کرد:ماحرکتی تمام و کمال ازسوی مسولان ارشد کشوری ندیدیم و رای من به عنوان یک هنرمند مینابی برای دولت یازدهم منفی 100می باشد .

, علی کریمی بازیگر تئاتر شهرستان میناب,

وی خاطر نشان کرد: کمبود سالن نمایش درشهرهای استان و واگذاری به بخش خصوصی باعث عدم رشد فعالیت فرهنگی شده و اسکلت سالن فرهنگی و هنری که نیمه کاره رها شده هم اکنون بعد از چهار سال  به سرانجام نرسیده است.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه