اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس:

آمار نشان می‌دهد حجت‌الاسلام رئیسی در پنج کلانشهر رأی نخست است/ مخالفت شدید دولت یازدهم با اصلاح نظام بانکداری ایران

آمار نشان می‌دهد حجت‌الاسلام رئیسی در پنج کلانشهر رأی نخست است/ مخالفت شدید دولت یازدهم با اصلاح نظام بانکداری ایران
نماینده مردم قم در مجلس گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در سطح کشور در پنج کلانشهر قم، مشهد، اهواز، کرج و تبریز رأی نخست هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایران روشن، احمدامیرآبادی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مسجد زینب کبری(ع) واقع در چهارراه هفت تیر در جمع مردم قم ابراز داشت: مردم اگر از رئیس جمهور و عملکرد ایشان رضایت دارند باز هم به ایشان رأی بدهند و این را هم بدانند که در برابر رأی دادن به هر فردی باید در محضر الهی پاسخگو باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی افزود: بعضی‌ها در مناظرات می‌نشینند و اقدامات نمایندگان مجلس را به نفع خود بیان می‌کنند در حالی که با برخی از این اقدامات مخالفت هم کرده‌اند.

,

 

,

*مخالفت دولت یازدهم با اصلاح نظام بانکداری ایران

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنده به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه چندتن دیگر از نمایندگان مجلس پیشنهاد دادیم که چند فقیه دین شناس، سیستم بانکداری ایران را بررسی و اصلاح کنند و درباره مسائلی که نیاز است تصمیم گیری مجدد کنند ولی چند نماینده دولت و همچنین نمایندگان بانک مرکزی از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تصویب این امر فروگذار نکردند، با وجود تمام سنگ‌اندازی‌هایی که از سوی دولت صورت گرفت بالاخره بر خلاف میل آنان این پیشنهاد به تصویب مجلس رسید گرچه هنوز توسط دولت اجرا نشده است.

,

امیرآبادی عنوان کرد: قوای مختلف در ایران مستقل از هم هستند ولی باید به هم کمک کنند؛ اگر دولت بخواهد کار مفیدی برای مردم انجام دهد مجلس حتما کمک می‌کند و به هیچ وجه کارشکنی نمی‌کند.

,

وی در پاسخ به سؤوال یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه آیا مجلس حاضر به همکاری صمیمانه با هر کاندیدایی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود هست یا خیر، گفت: هر رئیس جمهوری که بر سر کار بیاید مجلس شورای اسلامی از او حمایت می‌کند ولی اگر به جای وزیر هزار میلیاردی، وزیر انقلابی بر سر کار بیاید امور جامعه بهتر پیش می‌رود و پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

,

 

,

*200 میلیون برای وزرای میلیاردی ناچیز است ولی برای مردم نه

,

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در ایران کارگرانی داریم که اگر یک ماه مبلغ 100 هزار تومان به حقوقشان اضافه شود یا از حقوقشان کسر شود اتفاق بزرگی در زندگی‌شان رخ می‌دهد، با این وجود شخص مهمی در دولت یازدهم در تلویزیون می‌گوید دختر مظلوم وزیر آموزش و پرورش تنها 200 میلیون واردات داشته است و  200 میلیون را آنقدر راحت بیان می‌کند که انگار مبلغ ناچیزی است.

,

امیرآبادی همچنین در ادامه در پاسخ به سؤوالی یکی دیگر از مخاطبان مبنی بر اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از چه کسی حمایت کرده است گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حجت‌‌الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت کرده است.

,

*ایستادگی مردم سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کرد نه برجام

,

وی با اشاره به این سخن حسن روحانی که قبلا در سخنان خود گفته است که برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشته است عنوان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرموده‌اند برجام سایه جنگ را از سر کشور بر نداشت و آن چیزی که سایه جنگ را از سر ملت ایران دور نگه داشته است ایستادگی مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در برابر تحریم‌ها بوده است.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت آقای روحانی در ابتدا سعی داشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از اغلب پروژه‌های کشور بیرون کند ولی زمانی که به این درک رسید که هیچ‌کاری بدون همکاری آنان پیش نمی‌رود دوباره بحث همکاری با سپاه را دنبال کرد.

,

امیرآبادی اذعان داشت: متروی اهواز و چندین پروژه کلان کشوری دیگر را سپاه دارد به انجام می‌رساند و به آن‌ها سامان می‌دهد، در حقیقت قرارگاه خاتم‌الأنبیاء با شرکت و پیروزی در مناقصات شرکت‌های مختلف کوچک این پروژه‌های کشوری را اداره می‌کند.

,

وی ادامه داد: سپاه اخیرا در حال تلاش بسیار برای حفر تونل در راستای برگرداندن آب‌هایی است که در حال خروج از کشور و ورود به کشور‌‌های مجاور است، چون در آینده با اجرای طرح ممنوعیت جلوگیری از ورود آب‌ها به سرزمین‌های مختلف نمی‌توان از خروج آب‌های کشور جلوگیری کرد.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مدت خدمتم به مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز برای حفظ منافع مردم کوتاه نیامده‌ام، چند بار چندین تن از وزرا می‌خواستند با من معامله کنند ولی من قبول نکردم چرا که من نماینده مردم هستم نه نماینده دولت!

,

 

,

*ممنوع‌الخروج بودن حجت‌الاسلام رئیسی شایعه است

,

امیرآبادی همچنین در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از حاضران درباره صحت یا عدم صحت خبری که مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن ابراهیم رئیسی درفضای مجازی در حال انتشار است گفت: این مطلب صحت ندارد و دروغ محض است، حجت‌الاسلام رئیسی ممنوع‌الخروج نیستند.

,

وی تصریح کرد: مشکلات کشور زمانی حل می‌شود که مردم خوب انتخاب کنند.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سؤوال یکی از حاضران مبنی بر میزان آرای کاندیداهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری در سطح قم و در سطح کشور، گفت: بر اساس آمار رسیده در قم حجت‌الاسلام رئیسی 31 درصد رأی مثبت داشته است و آقای روحانی 30 درصد رأی منفی؛ در سطح کشور نیز حجت‌الاسلام رئیسی در پنج کلانشهر قم، مشهد، اهواز، کرج و تبریز رأی اول هستند، البته آقای روحانی نیز در چند شهر رأی نخست هستند.

,

امیرآبادی ادامه داد: در کل پیش‌بینی می‌شود که در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه نهایی نمی‌رسد و به دور دوم کشیده می‎شود.

,

وی اذعان داشت: آقای روحانی گمان کردند چون در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری گفتند «گازانبری» و پیروز شدند اکنون نیز اگر بگویند «لوله کردن» باز هم پیروز میدان انتخاب مردم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه