اخبار داغ

در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مطرح شد:

فعالیت 295 شعبه اخذ رای درسطح شهرستان همدان /عزت ما در گرو حضور حماسی مردم است

فعالیت 295 شعبه اخذ رای درسطح شهرستان همدان /عزت ما در گرو حضور حماسی مردم است
فرماندار همدان با بیان اینکه 295 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان همدان فعالیت می کنند، افزود: 190 شعبه اخذ رای نیز در همدان آماده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ در آستانه انتخابات  همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در سالن ابن سینا شهرستان همدان برگزار و در آن مسئولین ستاد انتخاباتی همدان به ایراد سخنرانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری همدان در این همایش با اذعان به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی از قداست برخوردار بوده و رخدادی برای وحدت و امیدواری و ایجاد ناامیدی برای دشمنان است، ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات قدرت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

,

 

,

محمدابراهیم الهی تبار ادامه داد:  همه مردم در پای صندوق های رای  بیایند چرا که این دوره از انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

 

,

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه از  ابتدای شروع انتخابات همه جریانهای سیاسی  شرکت دارند، افزود: گروههای منتقد و موافق همه به این موضوع رسیده اند که باید سرنوشت خود را در پای صندوق های رای به نمایش  در اورد.

,

 

,

الهی تبار ادامه داد:  بی تفاوتی در افراد جامعه  نمی بینیم و باید این رویکرد مثبت رابه خوبی هدایت کنیم.

,

 

,

*ورود همه جریانات سیاسی به انتخابات

, *ورود همه جریانات سیاسی به انتخابات,

وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان فرماندار وظیفه ای خاص و اثرگذار است و باید این مهم توجه شود،افزود:  رقابت تنگاتنگ و ورود همه جریانهای سیاسی مورد توجه است.

,

 

,

الهی تبار با اشاره به اینکه همه کاندیداها بدنبال کسب منافع خود هستند، ادامه داد : منافع ما رعایت حق الناس  و عدالت در رای مردم است.

,

 

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد:  باید همه جوانب سنجیده شده و همه قوانین رعایت شود.

,

 

,

الهی تبار خطاب به حاضرین گفت:  شما فرمانده شعب رای هستید و همه عوامل باید از شما پیروی کنند.

,

 

,

وی  افزود: چینش رای گیری جوری عملیاتی شود تا مردم در دادن رای مشکلی نداشته باشند.

,

 

,

الهی تبار با بیان اینکه باید در بین اعضای هیات نظارت هماهنگی مطلوب انجام شود، تصریح کرد: این دوره با توجه به اینکه رقابت شدیدی بین کاندیداها وجود دارد بسیار هوشیار عمل کنید و از ورود افراد غیر مسوول جلوگیری شود.

,

 

,

در ادامه فرماندار همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با آراء مردم  استقرار یافت، افزود: ایران از کشورهای آزاد و مستقل در انتخابات بوده  و مردم بر سرنوشت خودشان حاکم هستند.

,

 

,

علی تعالی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مقدرات ملی و محلی نقشی مهم دارند، ادامه داد : از ابتدای سال مقدمات انتخابات آغاز شده  و در طول ماههای اخیر با آموزشهای متعدد آماده شد و در روز موعد در اختیار نماینده فرماندار قرار می گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه  جلسات توجیهی و قوانین هیات نظارت استانها فعال بوده ، خطاب به نمایندگان اذعان کرد: شما باید امانتدار رای مردم باشید.

,

 

,

وی با بیان  اینکه مدیریت یک روزه در شعب  به لحاظ کمیت کوتاه اما اثرات بلند مدت دارد، ادامه داد:  اگر شعبه وظایف خطیر خود را  به خوبی انجام ندهد ،تمام زحمات از بین خواهد رفت.

,

 

,

*هیچ گونه قصوری نباید انجام شود

, *هیچ گونه قصوری نباید انجام شود,

 

,

فرماندار همدان در ادامه  افزود: هیچگونه قصور نباید انجام شود چرا که شما امانتدار ملت در این روز هستید .

,

 

,

وی با ییان اینکه حفظ آرا مردم همانند حفظ آرای مسلمان است،خاطر نشان کرد : شما به عنوان فرماندار و سکاندار  باید هوشیار باشید .

,

 

,

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نمایندگان فرماندار از آرا مردم حفظ و حراست می کنند، ادامه داد : شما در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه مردم مسئوول هستید.

,

 

,

وی  با بیان اینکه بازرسین چشم و گوش ما هستند افزود: به شما عزیزان اطمینان دارم چرا که آخرت خود را به دنیا نمی فروشید.

,

 

,

تعالی با اذعان به اینکه نوع رفتار شما در روز رای گیری و نظم شعبه بسیار مهم است،افزود: تکریم رای دهنده گان باید اولویت قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه پاکسازی شعبه از افراد متفرقه از اهمیت بالایی برخوردار است ، تصریح کرد: پس از رای دادن جایی برای توقف وجود نخواهد داشت.

,

 

,

*295 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان همدان

, *295 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان همدان,

 

,

فرماندار همدان با اظهار اینکه 295 شعبه در سطح شهرستان همدان وجود دارد، افزود: 190 شعبه در همدان فعال خواهند بود.

,

 

,

فرماندار همدان با بیان اینکه دو شعبه اخذ رای در قهاوند، چهار شعبه در مریانج، پنج شعبه در جورقان در روز جمعه فعال خواهند بود، افزود: 65 شعب اخذ رای روستایی در بخش مرکزی و 29 شعبه در بخش شراء فعال خواهند بود.

,

 

,

تعالی ادامه داد: 263 کاندید در شهرستان همدان ثبت نام کردند و تا امروز 60 نفر نیز انصراف داده اند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد : در سالجاری در 70 شعبه دو نماینده فرماندار وجود دارد و در 26 شعبه یک نماینده ویژه وجود خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه